squall Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 (endret) Jeg har kjøpt meg en ny mus, og selger derfor de gamle..Wingman Gaming Mouse; er ute av produksjon og er meget vanskelig å få tak i. bra mus. 300,-Cordless Optical Mouse; Helt ny optisk mus som jeg fikk i bursdags gave. nesten ikke brukt.ny pris: 650,- jeg selger den for 400,-Savage4 32MB AGP 3D kort; Produsent: Gainward.Kjøpt hos Viking Computer i norge for 2 år siden.Fungerer glimrende, bra grafikk. nesten ubrukt..Følger med kvittering/drivere/eskeKontakt meg hvis du er interessert i å kjøpe noen av disse varene.Alt dette kan sendes i postoppkrav. Endret 24. april 2018 av squall Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Dette er ikke bruktmarkedet, dette er et FORUM. Sett en annonse på bruktmarkedet, dette har ikke noe her å gjøre!! Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 var vel bare for å få noen flere hits tenker jeg...synd for de konstruktive brukerene av forumet Lenke til kommentar
squall Skrevet 2. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2002 Unnskyld. Visste ikke om dette. Håper det går bra. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Quote: On 2002-05-02 13:46, squall skrev:Unnskyld.Visste ikke om dette.Håper det går bra. Positivt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå