Simen1 Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Jeg har søkt i forumet men ikke funnet noen god info ennå. Jeg har: * D-link DBT-120 USB blåtannadapter * Sony Ericsson T610 mobiltelefon Jeg har satt opp programvaren til adapteren og får kontakt. Så blir jeg spurt om pin-kode til telefonen fra PC'n. Taster den inn, og så får jeg spørsmål på telefonen om "verifikasjonskode" fra PC'n. Hva i all verden skal jeg taste inn der? (Pin-koden nytter ikke.) Edit: NYTT PROBLEM, Se post 5 under her. Endret 24. august 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
andreash Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Du skal taste inn 0000 på begge spørsmålene om kode Endret 19. august 2004 av andreash Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Ok. tusen takk! Skal prøve det ut straks. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Det funket glimrende nå. Problem løst Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. august 2004 Forfatter Del Skrevet 24. august 2004 NYTT PROBLEM: Jeg får utvekslet bilder og sånn, men jeg får ikke brukt programvaren som ligger på CD'n til SonyEricsson til utveksling av adressesliste, synkronisering, bilderedigering, MMS-laging osv. Programvaren på CD'n ser ut til å ikke skjønne at jeg har blåtann og bare forsøke å kommunisere via IR (COM-port), noe jeg ikke har. Hvordan får jeg synkronisert adresselista osv via blåtann? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Last ned floAt's Mobile Agent http://fma.sourceforge.net Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Tusen takk tadcomp Nok et problem løst. Nok et spørsmål: Hva er vitsen med de 4 små kvadratene helt nederst på skjermbildet? (Symbolet mellom "calls" og "more") Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hva er vitsen med de 4 små kvadratene helt nederst på skjermbildet? (Symbolet mellom "calls" og "more") Det skal bare være et meget forenklet bilde av menyen du får når du trykker inn joysticken. Det har 4 ikoner, hvorav ett er "merket av". Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. august 2004 Forfatter Del Skrevet 25. august 2004 Ok, tusen takk for hjelp igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå