Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvordan sjekke eposten sin med mobil, men ikke alt

Anbefalte innlegg

Jeg sitter nå med en online.no mail ejg ahr brutk i mange år. Jeg vil helst ikke bytte, eller noe slikt, ettersom alt og alle har/bruker denne adressen. Jeg vet hvordan jeg kan få sjekket mailen min på telefonen, men jeg abonerer på nyhetsbrev og endel slike ting, og vil ikke ha det. Jeg vil kun ha den mailen som er viktig for meg, og det er nesten alt bortsett fra brevene fra VG. Siden denne mailen ble oprettet for amnge år siden. når jeg hadde telenor internet, så har jeg fortsatt mailen, men begrensede muligheter. Jeg kan ikek få sms varsling på mail som intreserer meg. Jeg har fikset det i outlook express, men da må jeg først åpne outlook, og det kan jeg jo ikek når jeg er borte. Jeg lruer på om det er en måte å gjøre dette på rett fra telenor sine servere?

edit: har hw.no en egen side man kan bruke på mobilen? www.hw.no fungerer ikke med wap

Endret av Mixel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F

Edge.no kan hente og levere mail mot din postkasse via wap.

Det kommer også ann på hvilken telefon du har. Selv har jeg en Nokia 6600 og den støtter både pop og imap kontoer.

Lenke til kommentar

Har du mobilabonnement fra Telenor Mobil (er ikke sikker på om dette gjelder alle typer abonnement) så kan du videresende alle epostene dine til MobilPost. Derfra kan du sette opp vasling til SMS og lese epostene via WAP. Du også sette opp filter på hvilke eposter som ikke skal varsles. Med denne tjenesten betaler du for hver varsling. Abonnerer i tillegg på Mobilpost Ekstra, så betaler du 20 kroner måneden, uansett hvor mange varsler man mottar. Har brukt dette oppsettet i mange år, og det har med unntak av tekniske problemer tidligere i denne måneden fungert svært bra i mange år.

Lenke til kommentar
softest: Jeg har netcom

Huffda, det var da leit. ;)

Da foreslår jeg at du oppretter en egen epostadresse for VG-meldingene dine. Hvis jeg ikke husker feil, så kan du laste ned fra flere adresser i OE. Eventuelt kan du videresende alle eposter fra hovedadressen til VG-adressen, og laste ned alt derfra. Er litt usikker på om du må beholde postene i hovedadressen for å få varsling, men det får du teste. Da kan du bare sette på varsling til SMS for alle eposter til hovedadressen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...