Gå til innhold

Billige anbefalinger fra Play.com

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Sitter her og brenner opp skolepengene på filmer fra play. Trenger noen tips.

Edit: Til nå har jeg:

Shogun Assassin - (WS) Special Edition

The Killing (1956)

Jacob's Ladder

The Ninth Gate

280,-

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vis du liker the ninth gate, må du jo bare kjøpe Rosemarys(sp) baby, ninth gate er en blek kopi i forhold. ikke ta ninth gate er dårlig, depp gjør en veldig god jobb i den.

så har vi jo, Robin Williams Live on Broadway. den kommer jeg til å kjøpe når jeg har penger til overs

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
vis du liker the ninth gate, må du jo bare kjøpe Rosemarys(sp) baby, ninth gate er en blek kopi i forhold. ikke ta ninth gate er dårlig, depp gjør en veldig god jobb i den.

så har vi jo, Robin Williams Live on Broadway. den kommer jeg til å kjøpe når jeg har penger til overs

9th Gate er en av yndlingsfilmene mine. Rosemary's Baby har vel også samme regissør (Polanski?)

Lenke til kommentar

www.dddhouse.com har et sykt salg hvor mange dvd'er går for ca. 21kr.

Filmer som:

Another Heaven -

Armour Of God II Operation Condor

Attack The Gas Station

Bullets Over Summer

C'est La Vie, Mon Cheri

City of Lost Souls

Dead or Alive 2

Dead or Alive Final

Fight Back To School

Fong Sai Yuk 2

From Bejing With Love

Inner Senses

Mirakles

Mr Vampire II

The Nameless

Project A

Kairo

Seven Samurai

Yojimbo

Tai Chi 2

Treasure Hunt

Uzumaki

Jeg skal nok handle en god del der når jeg får litt penger. Brukte alt på 'gratis porto' salget på www.dv-depot.com nå nettopp (Alien Quadrilogy og The Giallo Collection).

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
9th Gate er en av yndlingsfilmene mine. Rosemary's Baby har vel også samme regissør (Polanski?)

Roman ja.

Til og med pappe liker ham. (tror jeg :innocent: ) Har også sett en del av Rosemary`s baby (Ca. halve filmen) Det var vel i 6. klasse eller noe slikt en dag jeg var syk og vi hadde "trial" på canal +. Svært spennende, alt for spennende den gangen. ;)

En ting jeg lurte på: Når man bestiller fra Play.com må man bruke kredittkort? Hvordan ungår man 230-toll-grensen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
En ting jeg lurte på: Når man bestiller fra Play.com må man bruke kredittkort? Hvordan ungår man 230-toll-grensen?

Det var to ting.

Man må bruke kredittkort ja. Ikke noe Visa Electron-crap. Man kan ikke "unngå" den, man må simpelthen bestille filmer som koster under den prisen.

Lenke til kommentar

Det var to ting.

Man må bruke kredittkort ja. Ikke noe Visa Electron-crap. Man kan ikke "unngå" den, man må simpelthen bestille filmer som koster under den prisen.

Bagateller. :p

Crap at man må bruke kredittkort ettersom jeg akuratt har fått meg Visa Eelectron crapet. :tease:

Jaja. Da blir det ingen bestilling fra Play.com da. Med mindre noen stoler blindt på meg og låner meg kredittkortet deres. :mrgreen:

Endret av Beistet
Lenke til kommentar

Kan jo komme med noen tips, og ikke skyt meg hvis du skulle ha noen fra før ;)

Requiem For A Dream

Sexy Beast

L.A. Confidential

Fist Of Legend

Backdraft

Ghost Dog - The Way Of The Samurai

Gangster No. 1

Bound

Manhunter

Arlington Road

Way Of The Gun

Copland

Stakeout

Southern Comfort

Outland

Ghost of Mars

Bringing Out The Dead

Sånn da har jeg gått igjenom 600 filmer på play :thumbup: Har nesten alle selv, og resten står på innkjøpslista.

Lenke til kommentar

bestilte meg nettopp en film fra play.com med mitt flotte VISA kort..

men ser under "we accept the following cards" at det står både VISA og VISA ELECTROn som betalingsmiddel.. så dere som har det skal visst kunne bruke det.. :)

edit: det står nederst på alle sidene.. :D

Endret av Musty
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

men ser under "we accept the following cards" at det står både VISA og VISA ELECTROn som betalingsmiddel.. så dere som har det skal visst kunne bruke det.. :)

Hvordan i alle dager skal man klare å bruke Visa Electron når det ikke står kortnummer på det?

Lenke til kommentar

Hvordan i alle dager skal man klare å bruke Visa Electron når det ikke står kortnummer på det?

Man stikker bare kortet i floppy-stasjonen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...