Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Sitter her og brenner opp skolepengene på filmer fra play. Trenger noen tips. Edit: Til nå har jeg: Shogun Assassin - (WS) Special Edition The Killing (1956) Jacob's Ladder The Ninth Gate 280,- Endret 19. august 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 vis du liker the ninth gate, må du jo bare kjøpe Rosemarys(sp) baby, ninth gate er en blek kopi i forhold. ikke ta ninth gate er dårlig, depp gjør en veldig god jobb i den. så har vi jo, Robin Williams Live on Broadway. den kommer jeg til å kjøpe når jeg har penger til overs Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 vis du liker the ninth gate, må du jo bare kjøpe Rosemarys(sp) baby, ninth gate er en blek kopi i forhold. ikke ta ninth gate er dårlig, depp gjør en veldig god jobb i den. så har vi jo, Robin Williams Live on Broadway. den kommer jeg til å kjøpe når jeg har penger til overs 9th Gate er en av yndlingsfilmene mine. Rosemary's Baby har vel også samme regissør (Polanski?) Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) www.dddhouse.com har et sykt salg hvor mange dvd'er går for ca. 21kr. Filmer som: Another Heaven - Armour Of God II Operation Condor Attack The Gas Station Bullets Over Summer C'est La Vie, Mon Cheri City of Lost Souls Dead or Alive 2 Dead or Alive Final Fight Back To School Fong Sai Yuk 2 From Bejing With Love Inner Senses Mirakles Mr Vampire II The Nameless Project A Kairo Seven Samurai Yojimbo Tai Chi 2 Treasure Hunt Uzumaki Jeg skal nok handle en god del der når jeg får litt penger. Brukte alt på 'gratis porto' salget på www.dv-depot.com nå nettopp (Alien Quadrilogy og The Giallo Collection). Endret 19. august 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
Döden Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 9th Gate er en av yndlingsfilmene mine. Rosemary's Baby har vel også samme regissør (Polanski?) Roman ja. Til og med pappe liker ham. (tror jeg ) Har også sett en del av Rosemary`s baby (Ca. halve filmen) Det var vel i 6. klasse eller noe slikt en dag jeg var syk og vi hadde "trial" på canal +. Svært spennende, alt for spennende den gangen. En ting jeg lurte på: Når man bestiller fra Play.com må man bruke kredittkort? Hvordan ungår man 230-toll-grensen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 En ting jeg lurte på: Når man bestiller fra Play.com må man bruke kredittkort? Hvordan ungår man 230-toll-grensen? Det var to ting. Man må bruke kredittkort ja. Ikke noe Visa Electron-crap. Man kan ikke "unngå" den, man må simpelthen bestille filmer som koster under den prisen. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) En ting jeg lurte på: Når man bestiller fra Play.com må man bruke kredittkort? Hvordan ungår man 230-toll-grensen? Det var to ting. Man må bruke kredittkort ja. Ikke noe Visa Electron-crap. Man kan ikke "unngå" den, man må simpelthen bestille filmer som koster under den prisen. Bagateller. Crap at man må bruke kredittkort ettersom jeg akuratt har fått meg Visa Eelectron crapet. Jaja. Da blir det ingen bestilling fra Play.com da. Med mindre noen stoler blindt på meg og låner meg kredittkortet deres. Endret 20. august 2004 av Beistet Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 The Killing (1956) Den er bare helt genial! Har du ikke sett den orginale Ladykillers burde du egentlig bestilt den også. Lenke til kommentar
mago Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Er toll grensa steget til 230kr ? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Er toll grensa steget til 230kr ? Vet da faen. Har ikke en gang visst hva den ligger på. Hva ligger den foresten på? 200,-? Hvis det er mindre skal jeg myrde den norsk stat og tollvesen! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Den er på 200 kr ja. Men er de holder vist nok på å diskuterer om å la den går opp til 500 eller 1000 kr. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Kan jo komme med noen tips, og ikke skyt meg hvis du skulle ha noen fra før Requiem For A Dream Sexy Beast L.A. Confidential Fist Of Legend Backdraft Ghost Dog - The Way Of The Samurai Gangster No. 1 Bound Manhunter Arlington Road Way Of The Gun Copland Stakeout Southern Comfort Outland Ghost of Mars Bringing Out The Dead Sånn da har jeg gått igjenom 600 filmer på play Har nesten alle selv, og resten står på innkjøpslista. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 (endret) bestilte meg nettopp en film fra play.com med mitt flotte VISA kort.. men ser under "we accept the following cards" at det står både VISA og VISA ELECTROn som betalingsmiddel.. så dere som har det skal visst kunne bruke det.. edit: det står nederst på alle sidene.. Endret 24. august 2004 av Musty Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 bestilte meg nettopp en film fra play.com med mitt flotte VISA kort..men ser under "we accept the following cards" at det står både VISA og VISA ELECTROn som betalingsmiddel.. så dere som har det skal visst kunne bruke det.. edit: det står nederst på alle sidene.. Hvordan i alle dager skal man klare å bruke Visa Electron når det ikke står kortnummer på det? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 det må jeg si at jeg ikke vet, men det står nå fremdeles VISA ELECTRON logo under hva de godtar... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 På play.com så har de jo nesten alle kubric filmene i SE(stort cover med bilde fra en av de originale filmrullene) Det er o alltids fornuftig å bruke penger på Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 bestilte meg nettopp en film fra play.com med mitt flotte VISA kort..men ser under "we accept the following cards" at det står både VISA og VISA ELECTROn som betalingsmiddel.. så dere som har det skal visst kunne bruke det.. edit: det står nederst på alle sidene.. Hvordan i alle dager skal man klare å bruke Visa Electron når det ikke står kortnummer på det? Man stikker bare kortet i floppy-stasjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå