moray Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Vurderer å kjøpe el. gitar. Finnes det noen løsninger for å koble el.gitar og pedal til pc? Mener å ha hørt om dette en gang. Om en pedal som kunne kobles til PC og bruke software for forskjellige effekter. USB, mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hmm. Ja det finnes, jeg hukser ikke hva det heter desverre. Men jeg tipper Satrucci eller Jonki kan hjelpe deg (PING). Anyways, ikke sats på å sitte foran PC'en å spille hele tida, blir liksom ikke det samme. Burde vel ha en effektpedal eller tusen, eventuellt en effektprosessor (dog enkelte fremdeles mener det er fyfy). Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 www.guitarport.com GuitarPort gives you the ability to jam with and learn hundreds of songs and guitar lessons that you download from the Internet. It also includes models of 15 classic guitar amplifiers and 18 stompbox and studio effects that work, sound & feel like the originals. Lenke til kommentar
moray Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Takk for svar! Vet ikke om det jeg søker etter finnes, men det jeg vet er at jeg ordla meg feil. Det jeg egentlig lurer på er om det går an å bytte ut hundretusen effektpedaler med én USB sak, kanskje med noen brytere og potmetere etc, og software? Som sagt, vet ikke om det er mulig. (fersk) Kan tenke meg at det er mange som synes slikt er fy, fy.. Lenke til kommentar
moray Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Ok, sjekka den visst ikke godt nok.. Ved første øyekast virket det ikke som det var det jeg så etter. Så ut som et gitarkurs online. Funker det? Noen som har prøvd eller hørt positiv/negativ respons? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 funker dette også på bass gitar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå