Shotherra Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) For en ganske god stund siden kom windows Longhorn hvis jeg ikke tar feil.. Det jeg vil vite er egentlig hva som er så spesielt med Longhorn eller om det er bare en ny utgave av windows o.l Endret 19. august 2004 av CorVette Lenke til kommentar
So|o Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Longhorn har ikke kommet ut enda. Har hørt at det skal komme om et par år. Det har visstnok kommet noen veldig ufullstendige beta-versjoner, men disse skal være ganske ulike den endelige versjonen. Lenke til kommentar
Tommy Dreamer Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 For en ganske god stund siden kom windows Longhorn hvis jeg ikke tar feil.. Det som kom da var en beta av longhorn. Det blit sluppet slike beta`er hele tiden. Først om en 2-3 år er Lonhorn ferdig. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Det var ikke en beta, men en alpha. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 "Prosjekt navnet: Longhorn" høres jallefall ut som noe fra en billig skrekk film, akkurat som bluetooth...Begge skulle hatt et kulere mer catchy navn Lenke til kommentar
Tommy Dreamer Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Det var ikke en beta, men en alpha. En tidlig versjon av Longhorn var det uansett Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 ok. Men hva er så spesielt med Longhorn, vil det være en helt ny windows generasjon? nye funksjoner?? o.l Lenke til kommentar
Tommy Dreamer Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 ok. Men hva er så spesielt med Longhorn, vil det være en helt ny windows generasjon? nye funksjoner?? o.l Ja. Blir som når vi hadde win95\98 og Windows 2000 (og XP) serien kom. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 ok. Men hva er så spesielt med Longhorn, vil det være en helt ny windows generasjon? nye funksjoner?? o.l Ja. Blir som når vi hadde win95\98 og Windows 2000 (og XP) serien kom. kan muligens sammenlignes, men vi vet ikke så mye om longhorn ennå da, bare at microsoft vil at det skal bli allemannseie Lenke til kommentar
Tommy Dreamer Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 ok. Men hva er så spesielt med Longhorn, vil det være en helt ny windows generasjon? nye funksjoner?? o.l Ja. Blir som når vi hadde win95\98 og Windows 2000 (og XP) serien kom. kan muligens sammenlignes, men vi vet ikke så mye om longhorn ennå da, bare at microsoft vil at det skal bli allemannseie Muligens et dårlig eksempel men kom ikke på et bedre i farta Men det blir ihvertfall en ny generasjon av Windows som kommer. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 ok. Men hva er så spesielt med Longhorn, vil det være en helt ny windows generasjon? nye funksjoner?? o.l Ja. Blir som når vi hadde win95\98 og Windows 2000 (og XP) serien kom. Nei, det er som da vi hadde Win 3.11 og win95 kom. For første gang siden 95 og NT4 så bygges kjernen opp helt fra scratch! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Jeg har prøvd Longhorn litt, det er bedre menyer og navigering på det, det har ganske bra utseende og er enkelt å bruke. Så mye nytt merker man ikke ved første minutters bruk. Har det liggende så det er mulig jeg prøver det litt bedre og skriver litt mere snart. Endret 20. august 2004 av Hoax Lenke til kommentar
bonaqua Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Nei, det er som da vi hadde Win 3.11 og win95 kom. For første gang siden 95 og NT4 så bygges kjernen opp helt fra scratch! JIPPI!!!! meir feil!!!! alle huske med skrekk og gru windows 95\98 sin "blue screen of death" Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Neeeida, det er ikke så mye feil, det begynner bare å dukke opp masse rariteter når de skal reparere noe Patcher 1 bug for å lage 10 nye. Windows utviklerne får lønn i form av bananer har jeg hørt. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Neeeida, det er ikke så mye feil, det begynner bare å dukke opp masse rariteter når de skal reparere noe Patcher 1 bug for å lage 10 nye. Windows utviklerne får lønn i form av bananer har jeg hørt. hahaha :!: Bra den siste setningen der.... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 JEG kommer ikke å bytte til langhorn før man får mulighet til å skru av WinFS. Liker å vite hvor ting ligger på harddisken jeg. Det gkør tydeligvis ikke Bill. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 JIPPI!!!! meir feil!!!!alle huske med skrekk og gru windows 95\98 sin "blue screen of death" meiner å ha lest at presentasjonen av longhorn (ei tidleg utgåve) var første gang ein presentasjon av ein ny windows versjon hadde skjedd utan at det hadde kræsja. så det lover bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå