Weska Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg har lenge lurt på va lan er. Ser dere skriver LAn hele tia Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 LAN er en forkortelse for "Local Area Network", altså ett nettverk lokalt mellom flere datamaskiner. "Lan-party" er altså å koble sammen pc'ene til alle deltagerene i et nettverk og spille spill og dele filer over nettverket... Antar jeg. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Er du dum eller no' sånt, Weska?! Hadde du giddi å lest litt i forumet her, hadde du nok fatta det... forsøpling kaller jeg dette (ikke ille ment). Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Er du dum eller no' sånt, Weska?! Hadde du giddi å lest litt i forumet her, hadde du nok fatta det... forsøpling kaller jeg dette (ikke ille ment). Den kunne du spart deg for Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Er du dum eller no' sånt, Weska?! Hadde du giddi å lest litt i forumet her, hadde du nok fatta det... forsøpling kaller jeg dette (ikke ille ment). Den kunne du spart deg for Alle har lov å si sin mening . Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Weska har Fødselsdag: 17 August 1993.. dvs: 11 år.. Bra han finner ut om ting som dette no. Ingen vits i å klage han, sjølv om han ikkje visste det heilt.. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Men det går da an å lese litt rundt om på "LAN-parties" lissom...! Laaknor har jo mang en gang beskrevet et "LAN" eller et "dataparty" (og forskjellene!)! Ps. Han "Weska" kan det med å lage blest rundt seg, hehe Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Kort sagt: LAN er hyggelig Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Weska har Fødselsdag: 17 August 1993.. dvs: 11 år.. Bra han finner ut om ting som dette no. Ingen vits i å klage han, sjølv om han ikkje visste det heilt.. 17august? weee samme dag som meg det.. men jeg er født i 1989 da.. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Det er dårlig gjort å svare så teit på et så fornuftig spørsmål ! Skal vedde mye penger på at veldig mange av dere ikke visste hva det var når dere var 11 år ! LAN Står for Local Area Network. Og da er LAN Party en slags "fest" som man kommer sammen med venner og bekjente og setter opp et lite nettverk. (Nettverk er kort sagt en gjeng med pc'er som er kobla sammen). Når de er koblet sammen kan man spille spill sammen, dele filer med hverandre osv.) Hvordan du kobler de sammen kan du søke etter her på forumet. Stå på ! EDIT: Vell, akkuratt som Goophy sa det ehe .. heh Endret 20. august 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Lurt å lese de foregående postene vettu. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Lurt å lese de foregående postene vettu. Hehe, ja Da vet jeg det til neste gang ! Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Kort sagt: LAN er hyggelig Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 LAN står for Laughing at NOOB ! lol Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 LAN = Lame Anal Network Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Eller LAN = Local Aerea Network.. Rettogslett Endret 22. august 2004 av Denethor Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Men det går da an å lese litt rundt om på "LAN-parties" lissom...! Laaknor har jo mang en gang beskrevet et "LAN" eller et "dataparty" (og forskjellene!)! Noen som har lagt merke til at jeg har åpnet munnen i hvertfall...... (eller trykket på tastene ) Enkelte mener at LAN-partyer == masse gamere som sitter å spiller sammenhengende i f.eks. 48 timer, og at et dataparty er når man samles rundt datamaskiner for å være sosiale med hverandre, gjerne med underholdning på scene ol. Selv mener jeg at dette kommer ann på deltagerne, og ikke hva arrangørene velger å satse på. Det er deltagerne som velger å flytte seg vekk fra PCen og prøve å sjekke opp kantinebertene, eller se på bandet som spiller på scenen. Har vært borti alt for mange "datapartyer" hvor CS-fjortissene blir sinna på arrangørene over at de spiller musikk over høytalerne når de prøver å spille en match. Men on topic: LAN/Dataparty går ut på å samles med datamaskiner som emne, spille, chatte, piratkopiere (nei fysj da!), sove lite, drikke mye cola/battery/bawls/whatever og å ha det GØY! Mvh Lars Åge "Laaknor" Kamfjord Sekretær GlobeORG Admin @ GlobeLAN(.net) Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Er du dum eller no' sånt, Weska?! Hadde du giddi å lest litt i forumet her, hadde du nok fatta det... forsøpling kaller jeg dette (ikke ille ment). Som sagt så finnes det ikke dumme spørsmål, bare dumme svar! Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Er du dum eller no' sånt, Weska?! Hadde du giddi å lest litt i forumet her, hadde du nok fatta det... forsøpling kaller jeg dette (ikke ille ment). Advarsel er gitt for personuthenging. Tråden stenges da den ikke lenger handler om LAN-parties. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg