andesam Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 bare tenkte i forhold til children of bodom, vokalisten der spiller soloer omtrent mens han synger. og det høres bra ut... *høre litt på death* Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 27. august 2004 Forfatter Del Skrevet 27. august 2004 For min del høres CoB ut som en eneste lang synth og gitar solo + vokal, blir litt for paft. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 for meg høres CoB ut som krampe i fingrene... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Synst at COB er genialt jeg, og at Alexi synger samtidig som han spiller gitar er jo bare flott. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Synst at COB er genialt jeg, og at Alexi synger samtidig som han spiller gitar er jo bare flott. enig, syntes mye annen musikk blir venldig monotom i forhold til CoB. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 CoB er bra nok. Ikke det beste men bra nok. Instrumetalen er bare genial Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Finlands sønner kunne trengt ett lite spark i rævva da...de vet hva de driver med og alt det der, men skiller seg ikke så innmari ut ved å lage så kjedelig musikk Men så har jeg hørt på metal noen år og kanskje ser etter ting som skiller seg ut eller kommer med noe nytt enn de som lager det gamle om og om igjen i ny innpakning.. artig live da.... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Er ingen stor fan av Death Metal. For masse skriking og greier Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Er ingen stor fan av Death Metal. For masse skriking og greier GRR! Jeg liker ikke at folk kaller det for skriking/hyling (selv om det egentlig er det da ) men det kalles "growl" og ble innført av Led Zeppelin i 1975 (correct me if I'm wrong) Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 det er en del death\black metal band som har dårlige vokaler. Syntes det verste er når vokalisten prøver å få så mørk stemme som mulig, mens han brøler. (hvis du har hørt det så skjønner du hva jeg mener). Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Mikael Åkerfeldt er god til å brøle, ikke mange som kan det. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 er sikkert noen som får det til å høres fet ut, men jeg hørte noe på metal på z-tv eller noe sånn, og det hørtes bare teit ut. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Ja, de fleste av metall videoene er rett og slett harry a'la se hvor sint jeg er Grrrr! Lenke til kommentar
Skuld Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Man har posers og sellouts i metal-sjangeren som alle andre sjangere da... Noen bør tenke litt mer musikk enn image og hva som er trendy! *hostdimmuhark* Men seff må man ha ett image og showe litt...s Lenke til kommentar
HoMeBoY Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Stay brutal ! Hva syntes folka om bandet "Death" ? Syns de glimrende! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Death - A Moment of Clarity Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Er ingen stor fan av Death Metal. For masse skriking og greier GRR! Jeg liker ikke at folk kaller det for skriking/hyling (selv om det egentlig er det da ) men det kalles "growl" og ble innført av Led Zeppelin i 1975 (correct me if I'm wrong) I så fall, kan du nevne en sang sang der vokalisten ders skriker? Me ble nyskjerig Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Edit: (Jeg var ung og uerfaren.) Endret 3. oktober 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Er ingen stor fan av Death Metal. For masse skriking og greier GRR! Jeg liker ikke at folk kaller det for skriking/hyling (selv om det egentlig er det da ) men det kalles "growl" og ble innført av Led Zeppelin i 1975 (correct me if I'm wrong) I så fall, kan du nevne en sang sang der vokalisten ders skriker? Me ble nyskjerig Jeg har ikke peiling har bare fått høre det en gang fra noen Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 vet ikke hvem som innførte "growl" men det tidligste jeg hørte av det var Pantera. Det kan godt hende, som sagt: Jeg er ikke helt sikker på om det var Led Zeppelin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå