Equerm Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 arrrrrrghhhhhhhhhhdet mektige nordiske isødet strekker seg vidt pingvinene i sin sorgfulle ferd reiser fra ende til anen Tror det er den mest sofistikerte og filosofikse lyricen jeg har sett i mine levedager Lenke til kommentar
Hybelkanin Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 :!: :!: :!: Men det fins ingenting mer tr00 enn Impaled Northern Moonforest De har laget klassikere som Lustfully Worshipping The Inverted Moongoat While Skiing Down The Inverted Necromountain Of Necrodeathmortum og Grim And Frostbitten Gay Bar Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Gazing At The Blasphemous Moon While Perched Atop A Very Very Very Very Very Very Very Forsaken Crest Of The Northern Mountain. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Gazing At The Blasphemous Moon While Perched Atop A Very Very Very Very Very Very Very Forsaken Crest Of The Northern Mountain. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 LOL!! God paradoi på endel av de uber cliche metal bandene rundt om:) Prøvde deres generator:P "Norwegian Helldemon Shaving the Northern Scandinavian Necrotobogganist amidst the Necrodemon of Dark Necrowitch" Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hva har alt dette med DM å gjøre, høres mer ut som en parodi på BM. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Enig med Nisje, hold dere til topic. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Enig med lanez, hold dere til topic. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Noe som hører til under death metal stempelet er grindcore, er ikke like begeistret for mange av de banda, men noen er så tekniske at de nesten ikke lenger er grind (som f.eks Crowpath - Red On Chrome). Lenke til kommentar
Hybelkanin Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Hva har alt dette med DM å gjøre, høres mer ut som en parodi på BM. Jo, du har rett. Unnskyld, skal holde meg på topic. Noe som hører til under death metal stempelet er grindcore, er ikke like begeistret for mange av de banda, men noen er så tekniske at de nesten ikke lenger er grind (som f.eks Crowpath - Red On Chrome). Crowpath har jeg aldri hørt om før, det var jo veldig bra I sammenhengen tekniske band må jo Psycroptic nevnes. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) I sammenhengen tekniske band må jo Psycroptic nevnes. Interesting.. seneste utgivelse koster bare 12 euro, får kjøpe den når jeg har mer pæng. Angående Crowpath så kan det være lurt å sjekke ut noen av de andre banda på willowtip (personlig liker jeg Capharnaum, Commit Suicide, Ion Dissonance og Rune). Edit: Billig er de også... Endret 22. august 2004 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg har rimelig lyst til å på den konserten med Cannibla corpse, synd vi ikke er 18 enda da lanez. har nesten lyst til å prøve fordet Lenke til kommentar
Hybelkanin Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Edit: Billig er de også... Fikk følelsen av du prøver å hinte fram noe, så jeg vil bare gjøre det klart at jeg kjøper det jeg hører på. Angående Crowpath så kan det være lurt å sjekke ut noen av de andre banda på willowtip (personlig liker jeg Capharnaum, Commit Suicide, Ion Dissonance og Rune). Så blandt andre Neuraxis og Arsis der. Har ikke hørt så mange av de andre, men det må vel sjekkes ut. Endret 22. august 2004 av Hybelkanin Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Fikk følelsen av du prøver å hinte fram noe, så jeg vil bare gjøre det klart at jeg kjøper det jeg hører på. Jeg hintet bare om at skulle man kjøpe utgivelser fra willowtip så var det kanskje mest økonomisk å bestille de direkte fra dem. Lenke til kommentar
Hybelkanin Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 :!: Jeg hadde netopp (eller ikke nettop nå lenger) en lang diskusjon om nedlasting/kjøping. Så jeg innbilte meg at du reagerte på at jeg (tilsynelatende) lastet ned Crowpath for å sjekke de ut. MEN la oss holde bare glemme det det siden en slik diskusjon er livsfarlig. lalalala *ute av verden* Ikke overaskende var det ikke mange som hørte på death her. Ser det er en del som hører på Cannibal Corpse, men jeg har av en eller annen grunn ikke fått hørt på de skikkelig. Hva ville være å anbefale av de? Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Decapitated er ganske bra Death metal. Imponerte virkelig på inferno. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Enig der! Noen som har hørt noe Crytopsy? Genialt band, samme med Necrophagia! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Noen som har hørt noe Crytopsy? Genialt band, samme med Necrophagia! Ja. Mange gode dødsmetall band fra Canada, foruten om Cryptopsy er også Gorguts, Martyr, Neuraxis og Quo Vadis derfra. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Kan de ikke bare kalle metal for metal? Evil Demonic Puritanical Hardcore Flesh Metal går meg på nervene Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Ja, hvorfor har vi i Norge furu, gran, bjørk, osp, ask, or, eik, bøk, alm, lind, rogn, lønn og selje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå