TLZ Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Drittprosenten er høy i pop, power metal, visual kei, punk, metalcore ... jeg kan holde på evig her. Har ikke hørt knallmye på sjangeren skal inrømme det, jeg er enig i at det er mye dritt i den, men det er det vitterlig meg i de fleste andre sjangere og... Endret 15. mars 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Gitarene i death metal er som regel stemt mer ned enn det man hører i black metal...og tekstene heller mer mot døden, istedet for det spirituelle.Musikken generelt er mer teknisk enn black metal. Iallefall slik jeg ser på det.. 2821834[/snapback] Min oppfatning er at BM er mye tregere og dystrere enn DM. DM har mye energi og masse blastbeat. (Blastbeat ) Er enig i at det er ufattelig mye dårlig innen DM. Synes og de litt melodiøse bandene er best. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Anbefaler Disgorge og Cock And Ball Torture jeg.. fantastisk, spesielt Cock And Ball Torture. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Gitarene i death metal er som regel stemt mer ned enn det man hører i black metal...og tekstene heller mer mot døden, istedet for det spirituelle.Musikken generelt er mer teknisk enn black metal. Iallefall slik jeg ser på det.. 2821834[/snapback] Min oppfatning er at BM er mye tregere og dystrere enn DM. DM har mye energi og masse blastbeat. (Blastbeat ) Det er jo forskjellig fra band til band. Jeg mener BM generelt er raskere enn DM, men det finnes jo trege BM band og raske DM band. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Mine to favorittband innen DM, er The Project Hate og Fleshcrawl:P TPH kan absolutt anbefales til folk som liker DM Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Koselig sjanger dette her Hører for det meste på: In Flames Hypocrisy Behemoth Nile og har vel en live-dvd med Dark Tranquillity liggende. Skikkelig kos med In Flames + Sepultura nå sist søndag, storkoste meg Oppvarmingsbandet (Crucified Barbara e.l. )var ikke noe å rope hurra for. Men men har ikke funnet så fryktelig mange band som passer min smak i denne sjangeren, da det er så utrolig mange drittband. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Da er det på tide at du hører på mer DM/BM, drittprosenten er så umåtelige høyere i de to sjangerne. 5756516[/snapback] Knegg, knegg, muligens det dummeste jeg har hørt på lang tid Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hater folk som trur at band innen "Death metal" stilen, synger bare om døden, det er ikke sant ta t.d Nile synger om Egyptisk mytology og Behemoth synger også om Egyptisk mytology, og det finst mangen andre band som ikke synger om døden. Mine favoritter blant Death metal sjangeren: Nile, Behemoth, Blood red Throne, Death metal Albumene til Fear Factory(Concrete, Soul Of a new Machine, Fear is a Mindkiller), Six Feet under m.m Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Da er det på tide at du hører på mer DM/BM, drittprosenten er så umåtelige høyere i de to sjangerne. 5756516[/snapback] Knegg, knegg, muligens det dummeste jeg har hørt på lang tid 5758626[/snapback] Ja, for en som er liksom-nyfrelst på ekstremmetall så kan det høres dumt ut. LarsP har helt rett, det er noe så innihelvetes sinnsykt mye skit innen de sjangrene. Ingenting kan høres så kjedelig ut som dårlig ekstremmetall. Lyst å kjøpe Cattle Decapitation - Humanure? Er så jævli flaut å ha den i hylla, og ingen vil kjøpe... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Da er det på tide at du hører på mer DM/BM, drittprosenten er så umåtelige høyere i de to sjangerne. 5756516[/snapback] Knegg, knegg, muligens det dummeste jeg har hørt på lang tid 5758626[/snapback] Ja, for en som er liksom-nyfrelst på ekstremmetall så kan det høres dumt ut. 5759037[/snapback] Nyfrelst faktisk.. Vet ikke hvordan det er med deg, men hos meg går musikk i bølger. Disse bølgene varrierer veldig, noen ganger er toppene på Maiden og Priest lignende musikk, andre ganger på Meshuggah og Grimfist. Slik har det vært for meg de sistre 3 årene, før dette var det mer stabilt "Dimmu Borgir/Old Mans Child" aktig. Så om nyfrelst vil si "en som har hørt på death metal i 3 år", ja så er jeg nyfrelst. Hvis du mente noe annet ved dette, synes jeg du burde få faktaene dine på plass før du tøffer deg. Og nei, det er ikke noe større prosent dritt innen death metal, enn det er innen andre musikksjangere. Pop, rock, black, power, akkurat den samme mengden drittband. edit: death, ikke black edit2: la til 2 stk. band navn og litt tekst Endret 15. mars 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Oppdaget en helt rå skive, merkelig at jeg ikke har hørt om dem før, men.. men.. MP3ene er helt utrolige, og anmelderene er nesten alle enige. Mithras "Worlds beyond the veil" MP3: Psyrens (6,6MB) OMFG! Lords and masters (5MB) Beyond the eyes of man (6,3MB) *snipp* Har bestillt cden ja.. 2799279[/snapback] Ooh, Mithras har jeg helt glemt av... Har jo denne CDen et sted her faktisk. *lete* Og ja, de er helt utrolige. <3 Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Glint: Albumet er ikke heltstøpt, men allikavel dugandes, hadde det bare ikke vært for at trommene er trigga ihjel Endret 15. mars 2006 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Trommene plager ikke meg så meget. Har hørt laaangt verre plastikktrommer (Domination Through Impurity f.eks) headgjelme: I can see right throoough you Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Virker ikke som om du klarer å se lenger enn din egen nesetipp.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Når visse er så lette å gjennomskue så trenger jeg ikke se lengre. Dessuten har jeg en respektabel snute. On topic: Har ikke Yyrkoon kommet med nytt album? De første platene er drit, men Occult Medicine er knall. Noen som har hørt nye plata? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Virker ikke som om du klarer å se lenger enn din egen nesetipp.. 5759546[/snapback] Hørt om de banda som vil være like groovy'e som Obituary, de banda som vil være like teknisk som Death, de banda som vil være like ekstreme som Anata og de banda som vil være like feite som Carcass? Poenget er blandt de 4 nevnte banda, er er det 40-50 drittband som prøver det samme. Rent plagiat, mao. Slik er ikke situasjon i rock/pop. On topic: Vehemence er så kos. Endret 15. mars 2006 av Hylo Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Når visse er så lette å gjennomskue så trenger jeg ikke se lengre. 5759645[/snapback] Herlighet.. Har jeg gjort deg noe? Hørt om de banda som vil være like groovy'e som Obituary, de banda som vil være like teknisk som Death, de banda som vil være like ekstreme som Anata og de banda som vil være like feite som Carcass? Ja.. De samme typene band finnes innen pop og andre sjangere også, bortsett fra at her får de ikke gitt ut cd'er. Men de finnes Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Når visse er så lette å gjennomskue så trenger jeg Hørt om de banda som vil være like groovy'e som Obituary, de banda som vil være like teknisk som Death, de banda som vil være like ekstreme som Anata og de banda som vil være like feite som Carcass? Ja.. De samme typene band finnes innen pop og andre sjangere også, bortsett fra at her får de ikke gitt ut cd'er. Men de finnes 5759813[/snapback] Nettopp. Det er mye mer drit som blir gitt ut i dømetal. EODEODEODEODEODEOD. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Nettopp. Det er mye mer drit som blir gitt ut i dømetal. EODEODEODEODEODEOD. 5759841[/snapback] Ja, det er sant. Men diskusjonen gikk ut på om bandene fantes, ikke om de har platekontrakt eller ikke Men greit EOD Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 15. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2006 Hah, ikke får å bryte diskusjonen her. Det var bare ganske gøy å lese sine gamle poster ügh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå