Tommy Dreamer Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Heisann Prøver å få til lyd på msn her. Vi er to stykker som har installert en mikrofon på hver vår pc og skal prøve å snakke med hverandre men får ingen lyd. Alt er riktig satt opp i msn og får ingen feilmelding der. Noen som har peil på hva som kan gjøres ? Har det noe å si at den ene (jeg) sitter bak en router noe å si ? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Det er mulig ja. Prøv å åpne noen porter på routeren din(eller hans). Sjekk hjemmesiden til router-produesten, der står det hvordan du gjør det. Lenke til kommentar
nree Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg og ein kamerat hadde samme problemet... (MSN er shiiit som mic chat) last ned ventrilo eller ligenene. ja vi fikk de til på msn og... prøv og bytt på hvem som inviterer til lydsamtale... Lenke til kommentar
Tommy Dreamer Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Takk for tipsene gutter. Etter å ha søkt litt mer på weben så fant jeg denne tråden. Da er det bare å åpne noen porter og prøve igjen Lenke til kommentar
IceHunter Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 hvis du ikke har klart det så vett jeg hvordan du ska gjør!?!?!?!?!?!tror jeg det er ikke noe ruter tull! ............................................................. Lenke til kommentar
Tommy Dreamer Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Har ikke fått testa det etter at jeg åpna oen porter her, men du må gjerne poste det du tror er løsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå