Thsan Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Kommer på idag stikker innom clan gc. Håper jeg kan joine spiller mest custom da . ER ikke så god i "vanelige kamper". Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg er lei meg for at jeg har vært inaktiv i gc-. Jeg venter på den nye patchen for spillet er uspillbart som det er nå for meg. Jeg får errormessage hver halvtime. Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Error? Why? jaja, kjipt hvertfall = / Jeg har vært på en del i det siste, og skal prøve å spille CW solo kamp i helga på søndag... ^^ Prates i den nye patchen! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hva skjedde med gc? Hvorfår er den oppløst? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 fordi alle medlemme gikk over til WoW og andre spill. Og da ble det mindre en 10 medlemmer, og da blir klanen automatisk oppløst! Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Alle gikk vel ikke over, men en stor del gjorde det. Nå er det vel bare 3-4 av oss som spiller WC3. Synd, men vi har hatt det artig det ene året vi drev på Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Alle gikk vel ikke over, men en stor del gjorde det. Nå er det vel bare 3-4 av oss som spiller WC3. Synd, men vi har hatt det artig det ene året vi drev på I second that! Husker spelient en FFA al vi hadde. Vaskiz vant, når han spamma frost wyrms og ingen hadde magic immune enheter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå