Dux ducis Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Forumbrukernes klan Klanen vår, Gamercraft, har nå vært opp en god stund. Omtrent et år. Vi har et godt miljø med hyggelig folk. Så, alle som spiller WC3: TFT på Battle.net og er medlem på forumet kan bli med! Det er ingen prøver eller krav til ferdighet for å komme inn i Gamercraft, vi krever rett og slett bare god oppførsel og at du er ganske aktiv(Ikke la det gå en evighet mellom hver gang du spiller). Dette kan gi grunn for utkastelse i ekstreme tilfeller. Vi har nemelig i dag kastet ut noen som ikke har vært aktive på lenge. Dersom de vi kastet ut eller nye folk vil bli med i Gamercraft så kan de sende PM til forumbrukerne vaskiZ, JayHeM eller Zythius. Clan gc @ B.Net Gamercraft @ Quakenet Lenke til kommentar
lotto Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 jeg på irc chan nå ingen der:< Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Heh... Er mulig det ja, dårlig med Quakenet på meg i det siste... Hvis dere vil bli med kan dere bare sende PM på forumet. Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 jeg på irc chan nå ingen der:< Er egentlig ingen som er no særlig på IRC (kanskje bortsett fra Zyth da) i gc. PM's til de ovennevnte og bnet is the way to go. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Hva er dere mest aktive i? Custom eller ladder? Hvis custom, hva slags? Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hva er dere mest aktive i?Custom eller ladder? Hvis custom, hva slags? Jeg spiller iaffal mest custom games (DOTA Allstars). Lei av ladder. Ellers spiller de andre mest ladder. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 jeg (medlem i gc) spiller 70% ladder, og 30% custom, da det går i DOTA og linetower wars, og AOS.. MEN join! veldig hyggelig miljø.. ------ til chieftans/shamans, hva med en internliga snart? eller clan kamp? Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 jeg (medlem i gc) spiller 70% ladder, og 30% custom, da det går i DOTA og linetower wars, og AOS..MEN join! veldig hyggelig miljø.. ------ til chieftans/shamans, hva med en internliga snart? eller clan kamp? Vi har / hadde en intern-greie på gang, men det har liksom dødd ut litt. Og de eneste som er aktive er jo nesten bare shamansa, ikke så mange av grunta i klanen som spiller. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 (endret) Dere virker som hyggelige folk så jeg fikk lyst til og joine. Whisper eller PM meg da, er for sjentert til å gjøre det selv Edit: Nick: Zindre- Endret 27. august 2004 av Zindre- Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) nesten bare shamans som spiller?? er ikke helt enig med det... hva kaller du deg zindre? litt lettere og whispe (?) da Endret 25. august 2004 av LordZyfeX Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Alle som skal være med i Gamercraft må ha en konto på B.Net med "gc-" foran... Jeg kaller meg Zythius, dette ble da gc-Zythius. Akkurat som LordZyfex ble til gc-LordZyfex. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Har eit lett spørsmål. Kva står gc for ? Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 GamerCraft.. Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg spiller aktivt w3 (dvs mange mange timer i uka) og har lett etter en aktiv clan. Har egentlig driti i hvor god clanen er, bare den er aktiv. Syns ikke lvls er så viktig etter at jeg så hvor lett det var å komme til lvl 17. Etter det har jeg egentlig bare lett etter en aktiv clan. Tar en tur innom i dag jeg, så prates vi da. (Hvis det er sant at det bare er shams og chief som spiller så gidder jeg ikke) Vi prates! Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 både jg og ildfuggern har jeg sett på en god del, pluss en annen som, jeg ikke husker nicket til.. (ingen shamans, men vi trenger flere medlemmer) Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Nå har jeg joina :!: Endret 28. august 2004 av Zindre- Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 sehr gut! (hvis det er sånn det staves, har fransk..) synd at jeg ikke var med på alle AT kapene dere spilte 28... Lenke til kommentar
Josten Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Er også med i klanen. Synes det er hyggelige folk der. Dessuten har vi jo blitt ganske mye bedre siden vi startet imo. Har dessverre ikke fått vært så alt for aktiv i det siste da. Men regner med å spille en del mer fremover. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Josten, hvem er du? hva kaøller du deg på Bnet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå