cathan Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Vil bruke max 15-20000 på dataen. Vil ha meg en bærbar maskin pga at jeg begynner å bli møkk lei av datamaskinen min og at jeg må sitte på den samme plassen hver gang jeg bruker den. Noen av minimumskravene mine er: 60GB, 512 minne (helst pc3200) trådløst nettverk og 128mb skjermkort. Jeg må også ha en "trådløs nettverk" pakke så jeg kan ha et trådløst kort i stasjonær maskinen og ha det meste der og hente ting når jeg trenger det og koble meg til internett. OBS OBS Vil ikke bruke alle pengene mine på data. Endret 20. august 2004 av cathan Lenke til kommentar
hart Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Denne burde dekke de fleste kravene du har, eneste aberet er at du må tåle at den er knallrød... acer ferrari 3200... nice Lenke til kommentar
hart Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 nja... den kunne jo vært postet under "hjelp jeg skal ha ny PC!", men nye folk på forumet skal ha litt tabbekvote synes jeg Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Elendig topic Istedenfor å skrive det her, så rapporterer du det i stillhet. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Elendig topic Du hjelper ikke akkurat med posten din. Hadde jeg hatt så mye penger så hadde jeg tatt en titt på de aller beste modellene til ECS. Bare sjekk ut digitalimpuls og multicom. Der får du ganske mye for penga. CL56 fra digitalimpuls er også noe å se på. Lenke til kommentar
zingy Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) topic har blitt endret = min kommentar unødvendig...!! Endret 20. august 2004 av zingy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå