XonatoR2k Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Noen som hvet hva dette betyr?? plz hjelp... Jeg skulle restarte peven min så i oppstarten "restarta" hd`n seg når jeg kom inn i windows kom den feilen.. :S Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Er D en cd\dvd-stasjon eller hd'n din? Lenke til kommentar
Tommy Dreamer Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Se etter om noen av kablene fra disken har løsnet (strøm,IDE). Fikk samme meldigen selv her om dagen på en av diskene og etter å ha trykt litt på kablene var disken oppe å gikk igjen. Lenke til kommentar
XonatoR2k Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Er D en cd\dvd-stasjon eller hd'n din? Ta å les det jeg har skrevet, står svart på hvit at det er hd`n.. Lenke til kommentar
XonatoR2k Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Se etter om noen av kablene fra disken har løsnet (strøm,IDE). Fikk samme meldigen selv her om dagen på en av diskene og etter å ha trykt litt på kablene var disken oppe å gikk igjen. Skal teste.. takk Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Er D en cd\dvd-stasjon eller hd'n din? Ta å les det jeg har skrevet, står svart på hvit at det er hd`n.. Veit du skrev det, men siden det ikke stod noe om det i den feilmeldingen så ville jeg bare dobbeltsjekke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå