Treblad Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Heisann. Jeg har et problem her, som jeg håper dere kan hjelpe meg med. Det har seg nemlig slik at jeg verken klarer å koble det digitale kameraet, eller MP3-spilleren til PCen lenger. Jeg kobler til PCen gjennom USB, men når det er gjort, finner ikke PCen komponenten som akkurat er koblet til. Det er mulig det er noe galt med USB-kortet jeg kobler til, men både kameraet og MP3-spilleren gir utrykk for at den ikke er koblet til, ettersom det står "USB-mode ::: normal" hver gang jeg prøver. Men likevel klarer jeg ikke å overføre bilder - PCen finner ikke kameraet (og MP3-spilleren) en gang! Hvis jeg prøver å bruke "Add Hardware Wizard" kommer det opp at USB-greia er "Unkown Device" ... Kan dere hjelpe meg? Mulig dette var litt dårlig fortalt, så bare spør hvis dere lurer på noe. Takker på forhånd for svar. Jeg er desperat etter hjelp. Endret 19. august 2004 av Treblad Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hvilket operativsystem? Har ikke erfaring med akkurat dette, men selv ville jeg prøvd å fjerne USB driveren, når du rebooter så skal den installeres automatisk (XP). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå