runela Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg kjøpte meg Metallica - Live shit binge & purge men dvden funker ikke i dvd-spilleren på pcen min Prøvd fult av andre dvder både før og etter de funker men ikke denne. Noen som har et tips hvordan jeg kan få den til og fungere eller hva som er feilen? Noen som har hatt samme probleme med denne dvden? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Er de riktig sone? Lenke til kommentar
runela Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Er de riktig sone? Kjøpte den i norge. Men hvordan har sone noe og si? Og hvordan finner jeg ut om det er feil sone? fungerer på dvd-spilleren til tven. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Er DVD-spilleren din satt til riktig sone, da? (Sone 2). Lenke til kommentar
runela Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Er DVD-spilleren din satt til riktig sone, da? (Sone 2). Ja det skal den være Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Prøvd å laste ned ny DVD-codec? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå