Dimm Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) dere må serøist høre Richard Cheese ! albumet hans heter Tuxicity han lager lounge musikk av diverse andre artister's låter! selv digger jeg: Get down with the sickness (både disturbed sin og RC sin) Crazy (bare RC sin og ikke britney sin) Chop Suey (både SOAD sin og RC sin råkker !) Insane in the brain (både cypress hill sin og rc sin ) bare et ord kan beskrive dette.. GENIALT ! Edit: skriveleif Endret 19. august 2004 av Dimm Lenke til kommentar
lodott Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hørt en god del av han ja...artig musikk. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Det var jo ikke bra da, ærlig talt! Virker lite proffesjonelt, trompeter og keyboard er ikke akkurat min ting, og når stemmen hans heller ikke er bra så kommer det ikke på min playlist akkurat. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Richard Cheese er råtøft ja... RIP: Det er ment humoristiske, er ikke meningen at det skal være super profft.. Endret 19. august 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå