hifiman Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hei allle sammen! Nå har jeg koblet til ipoden min til pc`en , men har ikke installert itunes, men installerte Anapod explorer istendfor... meget fornøyd med det !! Det jeg lurer på er det noen som har efaring med Anapod explorer og kjøpt en lisens av det ? Vurdere det selv ..istendfor itunes... synes itunes såg litt vanskelig ut... Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 iTunes er det enkleste som finnes! Jeg anbefaler deg å bruke det om du vil ha det enkelt, men med geniale funksjoner. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Jeg har helt slutta med WMPlayer og konvertert til iTunes. Bortsett fra at det tar litt tid før det starter så er det genialt! Lenke til kommentar
monstar Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) iTunes all teh way here Jepp, iTunes er det beste musikk-avspillings programmet. Endret 20. august 2004 av monstar Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 driver og konverterer til iTunes nå ... mye enklere å bruke ett program *slette winamp* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå