Weska Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Det jeg reagerte på var "lord_vivec9" som kun kom inn i tråden for å si "Din Mongo!". Og måten du, Mr. Jenssen, svarte på var jo ikke spesielt glup. Hehe, sannhetens ord er kommet!! Dere tenker kanskje ikke på at dette kan være sårende? Jeg mener selv at jeg ikke har dysleksi. Dessuten er mongo helt greit å bli kalt blei ikke sårret av det Takk for tippset mr. jensen Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Selv om du ikke ble såret, kunne noe andre ha blitt det. Det var det jeg ville frem til. Folk er forskjellige, derfor bør vi tenke litt før vi slenger med leppa. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Off-topic: Vel, jeg var kanskje litt "for rask på labben" med å svare, og lar dette stå som et eksempel på at man skal tenke seg litt om før man poster (f.eks; "mongo" og det med skrivevansker")... Sånn! Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Velkommen til forumet weska. Fint at du prøver å lære noe av forumet. Men neste gang du skal skrive noe så ta det litt med ro og skriv litt mer forståelig. Så får du alltid hjelp Og viss det er noe du lurer på så går det and å læse litt i forumet før man poster selv. Det kan hende at det samme spørsmålet har blit stilt før. Lenke til kommentar
skilli Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Off-topic: Vel, jeg var kanskje litt "for rask på labben" med å svare, og lar dette stå som et eksempel på at man skal tenke seg litt om før man poster (f.eks; "mongo" og det med skrivevansker")... Sånn! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hehe, at en 11-åring i det hele tatt sitter her og skriver "tøv", og sier at han eier alle i "CS" og "Vice City", uten en gang å vite at xp ikke betegner all maskinvaren i pc'n hans, sier jo litt... Tror nok jeg støtter Lord Vivec9 litt i denne saken her...Men om han kunne forklare litt bedre, og hadde følgt opp rådet med at faren/broren kunne hjelpe han, hadde han sikkert ikke blitt "stempla" som en "mongo"... Ps. At en 11-åring er "full som et skrell" er vel å ta litt i... Hehe, kan lissom se det for meg! Må man stappe en ordbok ned i halsen på folk for at de skal begynne å skrive riktig? "Jeg eier alle i Vaise Citi!" Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Dette er jo bare tull, han har så mange tullposter at jeg er helt skremt.. Om dette ikke er en kødd, så er du sinsykt flink til å spørre dumme spørsmål. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jepp. Minner meg om Jan.Ata som startet masse nye køddeposter og fikk alle stengt. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Weska, har lest gjennom en del av innleggene dine, sånn som du skriver/uttaler deg er slik stempling nesten rettferdig. Skjerp deg, slutt å kødd. Av frykt for mer warning lar eg det være med det.... Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Dette er jo bare tull, han har så mange tullposter at jeg er helt skremt.. Om dette ikke er en kødd, så er du sinsykt flink til å spørre dumme spørsmål. Stiller meg i rekken som tviler på Weska's seriøsitet... Ville ikke skadet med litt selvinnsigelse ville det vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå