Gå til innhold

Problemer med playstaton2

Weska

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, at en 11-åring i det hele tatt sitter her og skriver "tøv", og sier at han eier alle i "CS" og "Vice City", uten en gang å vite at xp ikke betegner all maskinvaren i pc'n hans, sier jo litt... Tror nok jeg støtter Lord Vivec9 litt i denne saken her...

Men om han kunne forklare litt bedre, og hadde følgt opp rådet med at faren/broren kunne hjelpe han, hadde han sikkert ikke blitt "stempla" som en "mongo"... ;)

Ps. At en 11-åring er "full som et skrell" er vel å ta litt i... Hehe, kan lissom se det for meg! :mrgreen:

Endret av Mr. Jenssen
Lenke til kommentar

Off Topic: Bare for å si det sånn, å stemple en 11-åring som en mongo er å ta litt hardt i. Veldig unødvendig! :mad: !! Om han har skrivevansker, trenger han ikke å bli omtrent utstøtt av oss her i forumet! Slike negative holdninger hører ikke hjemme her. Dessuten synes jeg det er ekstremt bedritent av dere( lord_vivec9, Mr. Jenssen) å ødelgge en guttunges kanskje første møte med et forum på denne måten. Og å skulle si noe så tåpelig som at han er full som et skrell, wtf!!! Hva er det for noe liksom! Har serriøst fått nok av dine sarkastiske utsagn her på forumet lord_vivec9. Du burde ikke si stort mer, ellers risikerer du en warning...

On topic: som allerede nevnt, kunne det alltids være lurt å rense platene for alt mulig dritt en gang i blandt ;) .

Endret av GhOZZZZt
Lenke til kommentar

Vel, som du ser, skriver jeg ikke akkurat veldig "agressivt" til han... Jeg ga han til og med et råd, så å kalle meg en som "stempler" han som "mongo" er teit! Dessuten har han jo ikke selv sagt at han har skrivevansker, det er bare vi som anntar det... ;)

Edit: Tar et hint ang. advarslen - greit nok... ;)

Endret av Mr. Jenssen
Lenke til kommentar

Mr. Jenssen og lord_vivec9 har fått en økning i advarselsgrafen som en følge av personuthenging. Selv om en person ikke innehar samme evne som dere i rettskriving, gir dere ikke rett til å henge personen ut i forumet. Skjerp dere.

Alle andre bør ta dette som en advarsel om hva som kan skje om dere gjør det samme.

Lenke til kommentar

Du er kanskje ikke så agressiv, men særs frekk i det du sier allikevel! Bare fordi han er yngre enn deg og kanskje ikke kan så mye om data som deg, betyr ikke det at han skulle trenge å få slike komentarer slengt "rett opp i trynet". Det blir jo omtrent det samme som å se ned på ham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...