Weska Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 jeg spiler min playstaton 2 veldig mye... den har og begjynt å stoppe spilene og jeg har ikke gjortt noko galt med den. jeg spiler mye GTA er det probleme??????? jeg eier deg let i gta vaice citi! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Den har begynt å stoppe? Hva mener du med det? Når stanser den? Hvis du har mange riper og/eller fettmerker på platene, kan jo det være årsaken. Lenke til kommentar
Weska Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Jeg har en lillebror som spiller. han er 6 år. Kan han å jort sånn at den er ødelagt? Kan du si hvordan jheg reparerer på playstatonen Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Det er jo en mulighet. Men, har du sjekket at platene ikke er ripet opp, eller har mange fettmerker? Det er jo det mest vanlige problemet. Lenke til kommentar
Weska Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Ja det er finger avtryk på den, men må jeg kjøpe ny vaice citi, eller kan den repareres? PS takk for at du støtter meg! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Klart den kan repareres... Ta et fat (et litt djupt et), fyll det med vann, ta oppi et par dråper Zalo og legg discen forsiktig nedi... Det var en veldig enkel metode! Off Topic: Har du dysleksi eller no' ? Til 11-åring å være, skriver du som en "dome gunnar"... Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Ja det er finger avtryk på den, men må jeg kjøpe ny vaice citi, eller kan den repareres? PS takk for at du støtter meg! Din mongo Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hehe, sannhetens ord er kommet!! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Din mongo Og, det var det mest konstruktive du kunne komme på? Herregud.... Lenke til kommentar
skilli Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Din mongo hvorfor synes du han er det? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Det er nemlig slik at hvis man er ung og/eller har skrivevansker på dette forumet, så stemples man som "mongo" eller noe annet rart. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Din mongo hvorfor synes du han er det? Fordi han sikkert er full som et gammelt skrell. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Hehe, at en 11-åring i det hele tatt sitter her og skriver "tøv", og sier at han eier alle i "CS" og "Vice City", uten en gang å vite at xp ikke betegner all maskinvaren i pc'n hans, sier jo litt... Tror nok jeg støtter Lord Vivec9 litt i denne saken her... Men om han kunne forklare litt bedre, og hadde følgt opp rådet med at faren/broren kunne hjelpe han, hadde han sikkert ikke blitt "stempla" som en "mongo"... Ps. At en 11-åring er "full som et skrell" er vel å ta litt i... Hehe, kan lissom se det for meg! Endret 19. august 2004 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
skilli Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Fordi han sikkert er full som et gammelt skrell. FULL SOM ET GAMMELT SKRELL? fordi han har noen skrivefeil? Endret 20. august 2004 av skilli Lenke til kommentar
GhOZZZZt Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Off Topic: Bare for å si det sånn, å stemple en 11-åring som en mongo er å ta litt hardt i. Veldig unødvendig! !! Om han har skrivevansker, trenger han ikke å bli omtrent utstøtt av oss her i forumet! Slike negative holdninger hører ikke hjemme her. Dessuten synes jeg det er ekstremt bedritent av dere( lord_vivec9, Mr. Jenssen) å ødelgge en guttunges kanskje første møte med et forum på denne måten. Og å skulle si noe så tåpelig som at han er full som et skrell, wtf!!! Hva er det for noe liksom! Har serriøst fått nok av dine sarkastiske utsagn her på forumet lord_vivec9. Du burde ikke si stort mer, ellers risikerer du en warning... On topic: som allerede nevnt, kunne det alltids være lurt å rense platene for alt mulig dritt en gang i blandt . Endret 19. august 2004 av GhOZZZZt Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) GhOZZZZt: Kunne ikke sagt det bedre selv! Synes vi bør la tvilen komme nye brukere tilgode. Tenk om det virkelig er slik at han/hun har skrivevansker. Endret 19. august 2004 av Swag Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Vel, som du ser, skriver jeg ikke akkurat veldig "agressivt" til han... Jeg ga han til og med et råd, så å kalle meg en som "stempler" han som "mongo" er teit! Dessuten har han jo ikke selv sagt at han har skrivevansker, det er bare vi som anntar det... Edit: Tar et hint ang. advarslen - greit nok... Endret 19. august 2004 av Mr. Jenssen Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Mr. Jenssen og lord_vivec9 har fått en økning i advarselsgrafen som en følge av personuthenging. Selv om en person ikke innehar samme evne som dere i rettskriving, gir dere ikke rett til å henge personen ut i forumet. Skjerp dere. Alle andre bør ta dette som en advarsel om hva som kan skje om dere gjør det samme. Lenke til kommentar
GhOZZZZt Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Du er kanskje ikke så agressiv, men særs frekk i det du sier allikevel! Bare fordi han er yngre enn deg og kanskje ikke kan så mye om data som deg, betyr ikke det at han skulle trenge å få slike komentarer slengt "rett opp i trynet". Det blir jo omtrent det samme som å se ned på ham. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Det jeg reagerte på var "lord_vivec9" som kun kom inn i tråden for å si "Din Mongo!". Og måten du, Mr. Jenssen, svarte på var jo ikke spesielt glup. Hehe, sannhetens ord er kommet!! Dere tenker kanskje ikke på at dette kan være sårende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå