Gå til innhold

Patriotisme i Norge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det er pakistansk kultur å gjøre det. :roll:

Og dæffor får man gjøre det i Norge?

NEI.

Poenget var nok at det IKKE er pakistansk kultur.

Er du pakistaner og vet dette??? Grunnen er vel at pakistanere stort sett er muslimer, og bryter med koranen når de drikker.. Og for meg kan det se ut som om når de først bryter litt med koranen, kan de like gjerne bryte ordentlig.. (Mao. lage faenskap, som jeg velger å tro ikke står noe om i koranen) :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Var akkurat innom en fest hos en kompis for å kjøre en kompis av meg hjem!

Tror du ikke det var kaos? Det var politi all over the place, en kompis av meg var blitt slått i hodet med flaske, det var kastet flasker på huset, ting var ødelagt, folk hadde brutt seg inn!'

Hvem tror dere stod bak dette?

PAKISTANERE (bombe!)

Si hva dere vil (olsen), men de er roten til mye vondt

Det hadde vært interessant å høre hva slags patriotisme du mener ville hindret dette. Litt flaggvifting ved grensa? Hva med hvis vi sang nasjonalsangen litt oftere, eller rablet "Norge for nordmenn" på t-banesetene? Vi burde kanskje tilføye følgende i Grunnloven: ”Kun white tillatt innen Norways grenser.” (Patriotene her praktiserer en artig skrivemåte.) Hvilken patriotisk løsning vil fjerne "pakkisproblemet?"

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar

Flaggvifting og bedre integrering ville nok hjulpet godt på vei. Om pakistanerne ihvertfall lærte seg Ja, vi elsker, ville vi vært langt på vei. De fleste pakistanerne er jo juridisk sett for nordmenn å regne.. Da nytter det lite hvis de nekter å synge eller vise respekt overfor nasjonalsangen vår, eller for flagget.. Hvis du ser på disse største ikke-vestlige skolene i 17. mai-toget i Oslo... Se da hvem det er som går i dresser og bunader, og hvem det er som går i "sæggebukse" og t-skjorte.. Nå er dette også ett litt øst-vest-fenonemen, men det har nok også en god del å gjøre med at det er 70 % ikke vestlige innvandrere på en del østkantskoler.. Jeg synes det er leit å se at folk ikke pynter seg syttende mai. Men se på syttende mai-toget neste år, take a look på eksempelvis Midstuen Skole og Gran eller Tveita skole.. Hvem er pyntet? Hvem subber flagget i bakken, og hvem vifter i vilden sky? Hvem roper hurra, og hvem roper "jeg vil hjem til Pakistan"?

Lenke til kommentar

Tror du ikke det var kaos? Det var politi all over the place, en kompis av meg var blitt slått i hodet med flaske, det var kastet flasker på huset, ting var ødelagt, folk hadde brutt seg inn!'

PAKISTANERE (bombe!)

Det hadde vært interessant å høre hva slags patriotisme du mener ville hindret dette. Litt flaggvifting ved grensa? Hva med hvis vi sang nasjonalsangen litt oftere, eller rablet "Norge for nordmenn" på t-banesetene? Vi burde kanskje tilføye følgende i Grunnloven: ?Kun white tillatt innen Norways grenser.? (Patriotene her praktiserer en artig skrivemåte.) Hvilken patriotisk løsning vil fjerne "pakkisproblemet?"

Den endelig løsningen: Kun innvandrere fra vestlige land slippes inn

Now who's with me?

Lenke til kommentar

PAKISTANERE (bombe!)

Det hadde vært interessant å høre hva slags patriotisme du mener ville hindret dette. Litt flaggvifting ved grensa? Hva med hvis vi sang nasjonalsangen litt oftere, eller rablet "Norge for nordmenn" på t-banesetene? Vi burde kanskje tilføye følgende i Grunnloven: ?Kun white tillatt innen Norways grenser.? (Patriotene her praktiserer en artig skrivemåte.) Hvilken patriotisk løsning vil fjerne "pakkisproblemet?"

Den endelig løsningen: Kun innvandrere fra vestlige land slippes inn

Now who's with me?

jeg!

Lenke til kommentar
Hva FAEN vet du om det?

Jeg gikk, i motsetning til deg, tre år på Midtstuen. :)

Greit, så endrer vi min sammenligning til Grindbakken da... Spiller vel ingen rolle, men Midstuen er liksom den skolen hvor alle faktisk har dress/bunad på. (og som vinker forferdelig opp til Grand :p )

Høyt utdannede, intelligente mennesker fra østen har altså intet å tilføre oss her i Norge?

Selvsagt. Men hjelper lite hvis vi ikke har bruk for dem.

Kanskje vi bør lage et tydligere skille når det gjelder innvandrere fra vestlige land, og østlige land. Men å forby østlig innvandring helt, tror jeg igjen blir galt.

EDIT: Som sagt løser god integrering en god del :)

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Jeg mener alle i dette forum burde ta avstand fra noe som helst som har noe med en endelig løsning å gjøre.

Og jeg mener alle i dette forumet skal ta avstand fra all form for blind vold og terrorisme.

(Blitz var i full fyr og flamme etter Benjamin-drapet... Men Kristoffer Indeberg Bastiansen? Nei da..)

Lenke til kommentar
Greit, så endrer vi min sammenligning til Grindbakken da... Spiller vel ingen rolle, men Midstuen er liksom den skolen hvor alle faktisk har dress/bunad på. (og som vinker forferdelig opp til Grand :p )

Det er for øvrig feil. Midstuen er for øvrig full av drittunger og andre ufyselige krek.

Kanskje vi bør lage et tydligere skille når det gjelder innvandrere fra vestlige land, og østlige land. Men å forby østlig innvandring helt, tror jeg igjen blir galt.

Hvorfor i alle dager stemmer du Høyre? ...

Lenke til kommentar

Det er for øvrig feil. Midstuen er for øvrig full av drittunger og andre ufyselige krek.

Hvorfor i alle dager stemmer du Høyre? ...

Greit greit, men Midstuen skole blir ganske homogent når man bare ser hele gruppen. OK?

Nå er faktisk Høyre for å gjøre det vanskeligere å få oppholdstilatelse. I tillegg er jeg ikke myndig, ergo kan jeg ikke stemme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...