Gå til innhold

Korrupt fil, WinXP SP2

Anbefalte innlegg

Har nå prøvd å laste ned SP2 mange ganger, fra flere forskjellige steder, på 3 forskjellige maskiner, men får samme feilmelding hver gang jeg prøver å installere den. Får hele tiden beskjed om at filen er korrupt. Meget merkelig. Har prøvd å pakke ut filen fra Winrar, men samme feilmelding.

Skjønner ikke bæret av dette, noen andre som gjør det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er fra MS sine sider?

Hvis ikke så er det vel samme kopi som er blitt spredd utover med feilen i:-(

Da er det IKKE pc'ene sin feil men kopien som ligger til nedlastning som er korrupt. Hater å laste ned ting på flere i GB for i rar/winzip format ect å så få den meldingen

Hørt at SP2 ikke støtter over mye brukte 180 program, dette er ikke holdbart. Om etter installasjon plutselig ikke kan bruke Outlook som jeg bruker 1 gang til dagen lengre grunnet MS sin "oppdatering" "neddatering" spør du meg så vil ikke jag laste ned "driten"

Lenke til kommentar

Merkelig, bruker du Downlaod manager eller bare right click? kanskje en eller annen på en eller annen merkelig måte "kødder" opp nedlastningen siden det er rimelig støre filer....(har selv aldri hatt problemer med DL managers)

Selv MS kan ha korrupte filer, men da skulle det vært oppdaget allerede....

Lenke til kommentar

Men er det ikke slik at outlook eg en haug med program som brukes daglig, ikke virker under SP2 ennå......? Da kan du banne på at jeg behandler SP2 som gift til det er løst...

Han mener at det er som om ikke hele fila blir lastet ned(selv om windows sier den er 100%), noe som gjør den ugyldig og ubrukelig..siden dette er pakket med komprimerings program trengs hele for å kunne pakke ut innholdet

Er det feks bilder kan du redde filere filer,dette er bare filer uten noen systemfunksjon men siden SP2 er et program trengs alle filene for å få det til å fungere

Som om du har en nøkkel som mangler ei tann, uten den komme du ingen vei uten den siste "bit"en:-)

Endret av div_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...