tjalla Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 "Kiss me goodbye, and write me while I'm gone. Goodbye my sweetheart, hello Vietnam" Have phun nonetheless. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hey, jeg må også si adjø! Men jeg er litt sent ute så velkommen hjem Var på ferie mellom 18 og 25 aug, og har nok ikke oppdatert meg særlig her i søppel etter den tid.. Lenke til kommentar
cerion Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 For de som bryr seg, B|Real er på øvelse nå En hel uke faktisk! Han ser ikke ut til å ha noe tilgang til nett, så det blir vel ikke noe gjensyn før han får perm Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 LOL! Dødskult!!! Lykke til B|Real!! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 cerion: Når får han perm da ? Lenke til kommentar
cerion Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg vet ikke, tror ikke B|Real vet det selv Håper han får perm snart da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå