FpsStu Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Må nesten lage en post for å hedre vår kjære moderator B|Real som i morgen tidlig forlater oss for å beskytte landet vårt i kongens uniformer. Sees om et år, og evt i feriene! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Haaaaaaaaaaaaaaaadet! *kosepå* Ha det gøy, til den grad det går an, og kom hjem som sterkeste gutt i bygda. Hand grenades flying over your head Missiles flying over your head If you want to survive get out of bed You're in the army now Oh, oh, you're in the army now Hihi Endret 19. august 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) YEAH! La meg poste som nummer to. Redigerer mer etterpå, må sikre meg å komme foran HalTan! EDIT: FILLERN! TAKK, "fredrikrb". TUSEN TAKK! Nummer to igjen, jada, som vanlig. Ellers vil jeg ønske b|real lykke til, og skitt fiske! Eller noe i den duren. Uansett, nå som vi er kvitt en moddis, er det større sjanse for at vi kan P.I.M.P-en på søppel-avdelingen uten at førstnevnte puster oss i nakken. Takk for den! Fra spøk til alvor; det er visstnok ganske opplevelsesrikt og morsomt, så jeg ville ikke gruet meg - heller tvert imot. Endret 19. august 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 *Raportere* Hadet b|real. Ikke mist såpen.....nei fan det er militæret du skal til. Ikke mist gæveret. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) FILLERN! TAKK, "fredrikrb". TUSEN TAKK! Nummer to igjen, jada, som vanlig. Vi liker nummer to, gjør vi ikke? *blunke til* Endret 19. august 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hadet lurt! Jeg nekta og har ikke hørt noe mer på 4-5 år Håper du får det greit da... Ciao! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Høhø! KOOS DEG, b-real! Høhø!! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 du får ha en god tur da... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) FILLERN! TAKK, "fredrikrb". TUSEN TAKK! Nummer to igjen, jada, som vanlig. Vi liker nummer to, gjør vi ikke? *blunke til* Hrmf! Jaja, jeg fikk pallplass i hvert fall Endret 19. august 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Bye bye Gizzl, bye bye. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Bye, bye, b-real, bye, bye - it's not your fault that you die osv. osv. Lenke til kommentar
leivhau Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hadet B|Real! Håper du får en tid uten for mye faenskap Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 gudd løkk B|Real. Vi forventer ukentlig "faenskaps-rapport" Fra spøk til revolver (nesten bokstavelig talt). Du får ha det fint, du møter sikkert mange nye folk, som er enda særere enn diverse søppel-horer her inne Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Takker folkens. Det varmer Kommer til å savne dere =) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Takker folkens. Det varmer Kommer til å savne dere =) Skal du på tur B|Real..? Lenke til kommentar
cerion Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hvorfor jeg poster her er ukjent. Sees vel etter rekrutten? Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Bye bye. Lykke til! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 *snerre på Marvil...Mario, kan jeg låne hunden din litt? * Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå