Gå til innhold

Hjelp med å kjøpe gitar

Camron

Anbefalte innlegg

Jeg har ganske lyst til å kjøpe elektrisk-gitar, men har ikke så mye penger å bruke på det...

så dette kan bli vanskelig..men jeg håper dere kan hjelpe meg å finne noen jeg kan velge mellom..

noen krav:

*må være en norsk side, der jeg kan betale med postoppkrav

*må være SVÆRT billig, men ikke så altfor dårlig

*en forsterker hadde vært fint (for forsterker så legger jeg på litt mer cash)

altså, en billig el-gitar og en billig forsterker, som ikke er kjempe dårlige likso..

håper noen kan hjelpe meg, se på det som en utfordring :p:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*må være SVÆRT billig, men ikke så altfor dårlig

Når det gjelder (el-)gitarer får du det du betaler for. Regner med at du er nybegynner, så vær klar over at du ikke får verdens beste gitar om du velger det billigste alternativet.

Du burde gå innom en instrumentforretning i første omgang istedetfor å kjøpe på nettet. Der får du hjelp av folk som kan endel om gitarer.

Endret av Lungemannen
Lenke til kommentar
på hvilken måte skulle den posten hjelpe meg liksom?

Det er ikkje sikkert du trenger å prøve gitaren før du kjøper. Om du aldri har tatt i en gitar før, korleis kan du då vite ka som er bra og dårlig?

Det var mitt poeng. Stemmer for HalTan sin post. (Det hadde eg dog ikkje gjort om du var "viderekommen".

Lenke til kommentar
jeg har en Yamaha akustisk gitar fra før, så jeg har nok tatt i en gitar før...

grunnen til at jeg idetheletatt spurte dere etter hjelp, var at jeg trodde dere hadde peiling, og det var det visst ikke alle som hadde...

Og grunnen til at du seier det er?

Har du skreve i denne posten at du har spelt gitar før, eller eiger gitar? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...