Camron Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg har ganske lyst til å kjøpe elektrisk-gitar, men har ikke så mye penger å bruke på det... så dette kan bli vanskelig..men jeg håper dere kan hjelpe meg å finne noen jeg kan velge mellom.. noen krav: *må være en norsk side, der jeg kan betale med postoppkrav *må være SVÆRT billig, men ikke så altfor dårlig *en forsterker hadde vært fint (for forsterker så legger jeg på litt mer cash) altså, en billig el-gitar og en billig forsterker, som ikke er kjempe dårlige likso.. håper noen kan hjelpe meg, se på det som en utfordring Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Gå i butikken og prøv! Kun DU veit kva gitar DU liker. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) *må være SVÆRT billig, men ikke så altfor dårlig Når det gjelder (el-)gitarer får du det du betaler for. Regner med at du er nybegynner, så vær klar over at du ikke får verdens beste gitar om du velger det billigste alternativet. Du burde gå innom en instrumentforretning i første omgang istedetfor å kjøpe på nettet. Der får du hjelp av folk som kan endel om gitarer. Endret 19. august 2004 av Lungemannen Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Du burde gå innom en instrumentforretning i første omgang istedetfor å kjøpe på nettet. Der får du hjelp av folk som kan endel om gitarer. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Uansett hvor rett det to over her har, så er ryktet på gata at den beste nybegynnerpakka du kan få til en billig penge er "Marshall Rock Kit" til rundt 3000 laken. Tor de har det på www.sound1.no, blandt annet. I følge mange er det en overraskende god gitar til prisen. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 ok..tusen takk for svar...det er kanskje smartest å gå i butikken å prøve.. og ja.. jeg er nybegynner med gitar.. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Squire Strat er jo en klassiker. Har en selv, og er veldig fornøyd med den, selv om jeg har kjøpt ny. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Dei er faktisk heilt greie å spele på sjølv om lyden er så som så. (Squire Strat altså.) Endret 20. august 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 En må prøve en gitar først, før en kjøper den. Men det har kanskje ikkje så masse å sei for en nybegynner som ikkje veit ka han vil ha, eller korleis han vil ha det? /me spekulerer rundt nybegynnere på gitar.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 på hvilken måte skulle den posten hjelpe meg liksom? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 på hvilken måte skulle den posten hjelpe meg liksom? Det er ikkje sikkert du trenger å prøve gitaren før du kjøper. Om du aldri har tatt i en gitar før, korleis kan du då vite ka som er bra og dårlig? Det var mitt poeng. Stemmer for HalTan sin post. (Det hadde eg dog ikkje gjort om du var "viderekommen". Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 jeg har en Yamaha akustisk gitar fra før, så jeg har nok tatt i en gitar før... grunnen til at jeg idetheletatt spurte dere etter hjelp, var at jeg trodde dere hadde peiling, og det var det visst ikke alle som hadde... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 jeg har en Yamaha akustisk gitar fra før, så jeg har nok tatt i en gitar før...grunnen til at jeg idetheletatt spurte dere etter hjelp, var at jeg trodde dere hadde peiling, og det var det visst ikke alle som hadde... Og grunnen til at du seier det er? Har du skreve i denne posten at du har spelt gitar før, eller eiger gitar? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 hva faen har det med saken å gjøre!!!!!??????? jeg lurte bare på om det var noen som visste om en billig gitar som er verdt penga! herregud Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Og det har du fått vite... Slapp av a. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 ja, har fått vite det..det er whiteshit som ikke forstår det helt.. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 www.jiwestone.no har gode ting til lav pris. En av gitarpakkene under "tilbud" kunne kanskje vært noe? Du har 14 dagers returrett, så det går an å prøve ut og evt. sende det tilbake. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 (endret) "Ok" Haltan. Endret 20. august 2004 av Camron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå