Gå til innhold

Hva syntes dere om Hoobastank?

Gef

Anbefalte innlegg

Ser ikke at det er noen tråder her om Hoobastank, så derfor oppretter jeg en. Ville høre hva folk syntes om denne gruppa?

Nå er det sikkert ikke mange som har hørt flere sanger enn The Reason som man har kunnet høre på radio og på TV, men jeg vil anbefale de fleste å gå til innkjøp av albummet "The Reason". Etter å ha hørt på det, har jeg funnet nye sanger på dette albummet som går under "Sanger som tar av" lista mi :)

Hoobastank sin hjemmeside finner du her hvor sangen Same Direction vil bli avspillt når du åpner siden. Vil anbefale å høre den sangen ;)

Hoobastank skal ha konsert i Oslo den 19 oktober ifølge nettstedet deres. Har lyst til å ta turen selv, men desverre er dette i en upassende tid for meg til å reise til Oslo.

Noen her som skal på konserten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Føyer seg i rekka av emo-band/nu-metal.

Er Hoobastank emo? :shrug:

Uansett, nei, oversaskende nok har jeg ikke så mye til overs for ENDA et numetalband av denne typen (boyband med kvasi-"sorte" søtnoses som spiller tre-greps-akkorder og synger renere og plattere enn Jan Wærner Danielsen).

Og bare for å gjøre denne posten klisjèrik som få: Smaken er som baken.

Jupp.

Lenke til kommentar

Dere som uten begrunnelse mener at Hoobastank stinker, har kanskje bare hørt 'The Reason'? Den låten skiller seg egentlig ut fra de andre låtene de spiller, den er jo nærmest en ballade. Jeg liker heller ikke den noe særlig.

Men bortsett fra de fleste andre som er nevnt, liker jeg spesielt 'What Happened To Us' og 'Escape', begge fra albumet 'The Reason'.

Som nesten all annen musikk anbefaler jeg å laste ned det de har laget; Og liker du det du hører, betaler du for CD-en eller det medium du foretrekker. ;)

Lenke til kommentar
Dere som uten begrunnelse mener at Hoobastank stinker, har kanskje bare hørt 'The Reason'? Den låten skiller seg egentlig ut fra de andre låtene de spiller, den er jo nærmest en ballade. Jeg liker heller ikke den noe særlig.

Det var det jeg også tenkte, at de fleste har kun hørt sangen The Reason og sier de ikke liker det når de ikke har hørt langt ifra det beste en gang.

Liker godt Out Of Control, Same Direction, Unaffected, What Happened to Us? og The Reason fra deres nye album. Har ikke fått så mye tid til å lytte gjennom resten enda, men det låter bra :)

Endret av Gef
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...