fjotten Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hørte at en hest som falt og brakk benet under OL-konkuransen måtte avlives. Er dette grotesk inhuman forlystelse? Bør feltridningen fjernes fra olprogrammet? Bør vi få den europeiske overklassen til å drive med andre fritidssysler? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hørte at en hest som falt og brakk benet under OL-konkuransen måtte avlives. Er dette grotesk inhuman forlystelse? Bør feltridningen fjernes fra olprogrammet? Bør vi få den europeiske overklassen til å drive med andre fritidssysler? Jeg håper virkelig du er i det ironiske hjørnet i dag! Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Er det morsomt at et dyr må avlives fordi noen få overklassepamper synes det er morsomt å hoppe over stokk og stein? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Tja, jeg skjønner ikke hvorfor man må skyte hesten. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Skyldes vel bruk og kast mentaliteten til venstresiden. Er ikke noe perfekt gidder man ikke spare på det. En hest med brukket ben gjør ikke mye nytte. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Skyldes vel bruk og kast mentaliteten til venstresiden. Er ikke noe perfekt gidder man ikke spare på det. En hest med brukket ben gjør ikke mye nytte. det er vell å tøye det litt langt å blande politisk ideoligi in i dette. jeg synes forøvrig at feltridning er en større pinsel ovenfor tilskuerene en hesten, jeg vill se lettkledde sand-vollyball jener for F! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Skyldes vel bruk og kast mentaliteten til venstresiden. Er ikke noe perfekt gidder man ikke spare på det. En hest med brukket ben gjør ikke mye nytte. Spesielt at du nevner venstresiden!! Så du mener Høyre og Frp står mer på de svakes side enn venstresiden! Hah! Narr meg ikke til å le! Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Tja, jeg skjønner ikke hvorfor man må skyte hesten. Vi må ikke glemme at en hest har mye godt pølsekjøtt i seg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Tja, jeg skjønner ikke hvorfor man må skyte hesten. Vi må ikke glemme at en hest har mye godt pølsekjøtt i seg. Indrefilletten er også god Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Skyldes vel bruk og kast mentaliteten til venstresiden. Er ikke noe perfekt gidder man ikke spare på det. En hest med brukket ben gjør ikke mye nytte. Er vel heller den mentaliteten som førte til børscracket i '29 i USA Uansett så er jeg enig. Syns jeg det er synd at en skal avlive et dyr fordi den har ødelagt beinet. Må da gå ann fikse beinet somehow. Endret 19. august 2004 av tjalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå