Gå til innhold

hva telenor har gjort mot firmaer gjennom årene! please les!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anders Leipsland skrev:

visse personer bestemte seg for å stille spørsmålstegn ved troverdigheten til threadstarter's historie. Man ville ikke ha en ny "ja Telenor er noe møkk tråd". Kanskje ikke så rart fordi:

 

- Innlegget er ikke dokumentert og det er påstander vi heller ikke har mulighet for å sjekke selv

 

- Innlegget har mange rare språklige formuleringer som:

 

eller den gangen dere skiftet oppringingssnummer til serveren deres,

"dere" er i denne sammenhengen Telenor, men det virker jo som om vi som leser innlegget er telenor representanter.

 

ikke for å være frekk men det virker som en sutrete guttunge syter over at farens arbeidssted har hatt litt tull med Telenor. Jeg ser for meg scenarioet hvor faren kommer hjem og forteller den siste historien han har hatt med telenor, gutten har hengt seg på "hat telenor bølgen" og det faren forteller får det til å renne over for gutten (som selvsagt er glad i pappa'n sin) og så skriver han dette innlegget som blir en blanding av foruminnlegg og brev til telenor.

 

_______________________________________

Re: Er helt enig med alt det dere sier, tankegangen deres er helt riktig. Likevel var det 2 tidligere navngitte personer som jeg synes gikk likk for langt i spekuleringen (du var ikke blant dem). Selvsagt virker det som dette er en 14 år gammel gutt, som starter en ondskapsfull thread mot telenor. Likevel må man være litt forsiktig med å uttale seg, heller spørre om ytterligere informasjon. Gutten har jo tross alt lagt ut emailadressen til faren sin. Hvis den rette tullingen hadde sett denne threaden, kan han bombadere emailadressen til faren med trakkaseringer, og eventuelt finne ut hvem det er osv.

 

Gikk kanskje litt langt i skremselstanken, men synes dette ble en av mange threader som er blitt ødelagt av ekstreme kritiske formuleringer, uten vesentlig grunnlag. Hadde ikke reagert hvis noen hadde bedt threadstarter om ytterligere dokumentasjon/fakta, men det forekom ikke her...

 

(og som sagt er jeg enig med omtrent alle spekulasjoner som er sagt- men går det ikke ann å holde litt tilbake- evt. spørre om ytterligere redegjørelse? ) ........

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: macklett på 2002-07-19 22:39 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: macklett på 2002-07-19 22:40 ]

Lenke til kommentar

Begrens skade etter feil.

Slett farens epost adresse umiddelbart!

 

Hvis moderator ikke oppdager og hindrer slikt blir verden et farlig sted for oss foreldre.

 

Tenk konsekvenser.

 

Far til to tenåringsdøtre med rare meninger og ADSL.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-03 09:12, PIIIpower skrev:

Quote:


On 2002-05-03 09:06, Mr.Hassan skrev:

Hei B|2bb3r!

Så måtte alle endre nick kvar gang dei hadde bursdag?



hehe

 

POINT!

 

 

Kunne jo ikke lagt inn fødselsdato da??

 

(Kan hende noen har komentert dette, men jeg las bare til og med din tråd).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...