Khayman Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Har bestilt meg en Zalman ZM17CU passiv kjøler til mitt Geforce 4 Ti 4400. Satt meg nettopp ned for å pirke av den gamle (defekte) kjøleløsningen, men den ser ut til å være limt fast. Noen som har et tips til hvordan jeg kan få den av uten å ødelegge noe? Khayman Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Ta en føner på og varm den opp litt Lenke til kommentar
Khayman Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Den blir nok mye varmere i maskinen enn ved hårfønervarming. Dessuten er det nok termisk lim, som ikke blir svakere ved høye temperaturer. Har du prøvd selv? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Om du skal ha kortet varmt, så er det bare å klokke til artifacts, deretter kjøre en 3Dmark. Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 jeg skulle ha av kjøle ribba på mitt gamle Geforce 2 MX400, virka også som at ribba var limt fast men er jo termisk teip, tok bare å vrika litt på den og til slutt så kom den, Lenke til kommentar
Khayman Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Tørr ikke vrikke så mye mer på den nå. Hvor godt hang din fast? Min sitter som bare f... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 det er bare å ta i, skal litt til før du river av hele kjernen Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 jeg brydde meg ikke noe om det stakkars kortet og vrei på den helt til den løsna, evt. da en tapet kniv (en sånn kniv som du kan bytte ut bladet på veldig lett) eller en skalpel, altså en tynn skarp kniv og prøv å komme imellom ribba og kjernen Lenke til kommentar
Khayman Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Har gitt opp å dra det av. Nytter ikke Har valgt å bruke frysebokstrikset, altså fryse det ned i 1 time, så "brekke" det av ved hjelp av et skrujern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå