Gå til innhold

Kommer du til å spille igjennom HL:Source før HL2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har mistet tellingen på hvor mange ganger jeg har spillt HL, faktisk såpass mange ganger at jeg kjenner det i fingerspissene hvor de monstrene kommer til å spawne og har allerede siktet meg inn på de før de spawner.. Half-Life er ett av de beste spillene jeg noensinne har spillt, men per dags dato så er det kun en ting som virkelig intresserer meg og det er HL2.

jeg håper på at HL2 blir en like stor hit som HL var(er), men det er klart, den største suksessen til HL var moddene. hvem kunne ha trodd at HL og modder kom til å leve i beste velgående og være blant de aller mest solgte og spillte spill noensinne når spillet kom på 90tallet.

uansett, back on track.. nei, jeg kommer ikke til å spille HL:S før jeg spiller HL2. som nevnt over, jeg kan HL utenatt og er heller mer intressert i å sette klørne i HL2.. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Half-Life 1: Source er gratis.

Ifølge div kilder så kommer hl2 om innen 3 uker så hvordan skal de få ut hl1 (source" før den tid.

Det jeg hørte var at når du kjøper half life 2 så ligger på hl1 og cs (source) disse følger også med når du kjøper hl2.

Lenke til kommentar
Half-Life 1: Source er gratis.

Ifølge div kilder så kommer hl2 om innen 3 uker så hvordan skal de få ut hl1 (source" før den tid.

Det jeg hørte var at når du kjøper half life 2 så ligger på hl1 og cs (source) disse følger også med når du kjøper hl2.

Det har jeg også hørt.

Rundt 399,- for et så godt kjøp. Det er jo helt sinnsykt bra da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...