Potetdamen Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 nei venter til hl2 jeg, aldri likt counter-strike uansett så.. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Jeg skal difinitivt spille igjennom HL:Source før HL2 (selvom jeg har begge spillene i hendene ), men bare hvis det kommer på likt eller før Endret 21. august 2004 av M@R7!N Lenke til kommentar
mESA Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Dette er latterlig, trur det er bare M@R7!N som har svart på topic spørsmål. Dette var kansje litt offtopic så jeg må svare på spørsmål fra topic Ja, jeg skal jeg skal spille gjennom "HL:Scource" før HL2. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) lol, de fortelte KONKRET og TYDELIG på E3 messa når de prata om CS:Source at HL skulle bli kovertert til Source også Endret 21. august 2004 av Cell_v14 Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Jeg har sett en crosbow video fra HL: Source. Som man kan laste ned på en viss torrent side... Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Den skulle jeg gjerne ha sett! Men ja, om HL:S ikke kommer ut etter HL2 så blir det nok at jeg spiller det først! Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 har mistet tellingen på hvor mange ganger jeg har spillt HL, faktisk såpass mange ganger at jeg kjenner det i fingerspissene hvor de monstrene kommer til å spawne og har allerede siktet meg inn på de før de spawner.. Half-Life er ett av de beste spillene jeg noensinne har spillt, men per dags dato så er det kun en ting som virkelig intresserer meg og det er HL2. jeg håper på at HL2 blir en like stor hit som HL var(er), men det er klart, den største suksessen til HL var moddene. hvem kunne ha trodd at HL og modder kom til å leve i beste velgående og være blant de aller mest solgte og spillte spill noensinne når spillet kom på 90tallet. uansett, back on track.. nei, jeg kommer ikke til å spille HL:S før jeg spiller HL2. som nevnt over, jeg kan HL utenatt og er heller mer intressert i å sette klørne i HL2.. Lenke til kommentar
kim Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Etter det jeg har lest kommer ikke Half-Life: Source før en stund etter Half-Life 2. Så da må du nok smøre deg med tolmodighet, med HL2 i hendene Lenke til kommentar
Graphic_Slut Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Half life source? Kommer nok til å spille igjennom det ja, det er en stund siden jeg spilte igjennom HL sist så hvorfor ikke. OT: er det noen som vet om HL S har fått Havok? Endret 22. august 2004 av Graphic_Slut Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Nei, tror ikke jeg skal spille gjennom HL:Soruce. Det kunne kanskje bli spennende, men jeg gidder ikke å kaste bort penger på et spill jeg har, bare fordi den nye har bedre grafikk. Er det ikke gameplayet som teller da, folks? Jeg klarer meg nok med Half-Life 2. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Half-Life 1: Source er gratis. Endret 22. august 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
XzIz0 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Half-Life 1: Source er gratis. Da er det nok mulig jeg spiller gjennom det før jeg gir meg ut på 2ern Har aldri satt meg ordentlig inn i handligen i HL Kanskje på tide da Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 OT: er det noen som vet om HL S har fått Havok? Ja, Half Life 2 bruker en modifisert versjon av Havok fysiskmotoren. Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Half-Life 1: Source er gratis. Ifølge div kilder så kommer hl2 om innen 3 uker så hvordan skal de få ut hl1 (source" før den tid. Det jeg hørte var at når du kjøper half life 2 så ligger på hl1 og cs (source) disse følger også med når du kjøper hl2. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Half-Life 1: Source er gratis. Ifølge div kilder så kommer hl2 om innen 3 uker så hvordan skal de få ut hl1 (source" før den tid. Det jeg hørte var at når du kjøper half life 2 så ligger på hl1 og cs (source) disse følger også med når du kjøper hl2. Det har jeg også hørt. Rundt 399,- for et så godt kjøp. Det er jo helt sinnsykt bra da Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 nå er jeg lei av og vente! Gi meg nå! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. august 2004 Forfatter Del Skrevet 23. august 2004 Med Half-Life 2, CS: Source, HL1: Source, pluss diverse modder som man kan laste gratis ned, tror jeg Half-Life 2 blir tidenes beste kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå