Apoc_ Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) I dag skal jeg brenne min første DVD Jeg bruker Nero 6. Jeg velger DVD-Video og ny. Så får jeg opp to mapper som heter: AUDIO_TS og VIDEO_TS. Jeg skal brenne en film jeg har på pcen. Hvor skal jeg legge denne film filen? Endret 19. august 2004 av Apoc_ Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Alle filene skal i video_ts mappa. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Hvet ikke om det holder med bare å legge den ene vob filen i video_ts mappa, må nok ha resterende ifo filer osv for at den skal fungere som en vanlig dvd plate osv. edit: skriveleif går utifra at du ikke skal brenne en film på en DATA-DVD som fungerer som en vanlig cd plate og se filmen fra pcen osv.. Endret 19. august 2004 av spetter Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Tar jeg ikke feil, prøver du å brenne en film som du har nedlastet kanskje? Da er det en masse styr hvis du skal brenne filmen på en brennbar dvd for å så kunne se den på dvd. Veldig mye jobb kreves for dette altså. Hvis du derimot skal brenne en DVD film du har rippa/nedlasta, plasserer du video filene i VIDEO_TS og audio filene i AUDIO_TS. Tror ikke det gjør så veldig mye om du bare plasserer alle filene i VIDEO_TS mappa egentlig. For slik gjør jeg hver gang jeg brenner en dvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå