ggp Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Jeg *tror* jeg sliter ! - Jeg kan ikke passordet til ROUTERen min, og jeg må innstille noe på den, hva skal jeg gjøre #topic endret, Caps i topic er ikke lov, og er "skriking". Moderator jankee# Endret 19. august 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Det er garantert en måte å resette routeren. Hvilken router er det du har da? Lenke til kommentar
vegarroe Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hvilken hub er det snakk om? Lenke til kommentar
oycob Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) resett routeren og bruk standard user og pass... evt. hvis det er en router fra ispen din (ngt f.eks.) og du bare lurer på hva salgs passord du har, så er google stedet men er btw en "edit" funksjon her på forumet sist jeg sjekka (bruker den nå ) så kanskje du kan endre topic?.. Endret 19. august 2004 av oycob Lenke til kommentar
ggp Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Jeg bruker ST lab broadband router eller noe sånt, men trenger jeg ikke passord får å resette routeren ? Lenke til kommentar
ggp Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 PLEASE, hjelp meg Lenke til kommentar
bentose Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg bruker ST lab broadband router eller noe sånt, men trenger jeg ikke passord får å resette routeren ? Dersom du har ein router som dette vil virke på, så vil det virke. Dersom du ikkje har ein router som dette vil virke på, så vil det ikkje virke. VIKTIG! Dersom det er internett leverandøren din som har konfigurert routeren din så er det ikkje sikkert at internett vil virke etter at du har resatt den. Slå den av. Kobl saman WAN og ein av LAN portane. Slå på routeren og vent rundt 30 sekund. Ta ut kabelen mellom WAN og LAN. Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Tråden har et dårlig emnefelt, som i tillegg er skrevet med caps, og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene våre angående dette. Les også det som står om bumping i punkt 10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg