Gå til innhold

Mens man snakker om K6***

Evleos

Anbefalte innlegg

Har en pc som bruker K6/2 500mhz på et VIA ett eller annet chipsett(Super 7 something)

Hadde en K6/3 @ 500mhz gitt en 'okei' ytelse økning? spillene jeg spiller ligger helt på grensen til spilbart med mitt GeForce2mx. Bruker PC-en mest til å kjøre CS og Stellar servere.(+ masse Red Alert 2 spilling)

+++

Har noen en K6/3 (eller K6/2+, K6/3+) til salgs? noen som vet om noen nettbutikker som fortsatt selger slike cpuer.

BOOOSTIN' IT

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan merke ytelsesøkning. Den eneste forskjellen er at K6-3 har innebygd L2 cache, derav så blir HKets cache, L3 cache. Du vil bare merke det hvis du har mer RAM på HKet enn HKets egen cache klarer å cache :grin:

Uansett... jeg tror ikke du vil finne mange K6-3 til salgs. Har prøvd å få tak i en det siste halve året. Mange som tilbyr K6-2 men ingen K6-3

Lenke til kommentar

Selg hovedkort og prossesor på QXL.no får 400-500 kr så kjøpe du deg et Socket A hovedkort og en duron 600 på QXL til ca 700-800 kr ...

Kun ca 300 i mellomlegg og ett MYE bedre system enn om du bare bytte fra k6 2 500 MHX til k6 3 500 MHZ, noe som vil koste deg mere da en k6 3 500 er vanskelig og få tak i og koster litt for mye nytt.. og den prisen du får får din gamle CPU k6 2 500MHZ blir for liten...

dermed vil du betale MYE mere for og oppgradere fra en k6 2 500Mhz til en k6 3 500 mhz enn du vil fra oppgradere fra din k6 2 500mhz til en duron 600 Mhz...(kunn ca 300,-)

Tenk over det du.....

billigere og gå over til duron......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...