Gå til innhold

Vil prisene falle?

Anbefalte innlegg

Jeg planlegger å kjøpe meg ny mobiltelefon og har lyst på en av disse:

Nokia 6230

Samsung E700

Sony Ericsson K700

Men... :hmm: de koster alle ca tuselappen mer enn det jeg har råd til. Har ikke fulgt særlig med på prisutvikling, men håper at prisene vil dette litt utover høsten.

Noen som følger med litt bedre enn meg og kan hjelpe? Bør jeg vente en måned eller flere, eller må jeg ta til takke med en billigere telefon?

J. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Telefoner synker i pris for å gjøre de mere atraktive ovenfor nyere modeller også pga. den delen av telefonen som var dyr (noe som på lanseringen var nytt) har blitt en del billigere; siden utviklingen heldighvis fortsatt går fremover.

Du må nok vente; og ha litt flaks for at E700 og 6230 skal falle så mye som 1 tusenlapp, men k700i tror jeg nok kan fallle litt til.

E700 ville jeg ikke ha kjøpt uansett siden 6230 og k700i er overlegne og siden e700 er full av bugs og er tung i bruk.

Hvor lang tid det tar før telefonene synker mere vet jeg ikke.

-

Dermed gjenstår spørsmålet om du rett og slett ikke bør kjøpe en noe billigere telefon eller vente/spare.

Av billigere telefoner kan jeg henvise deg til Siemens nye 65-serie med masse spennende og relativt gode telefoner; til en nokså billig penge. M65, C65, Cx65/cx70 er noen telefoner som er billige men også har det du trenger av teknologi og gode skjermer. M65 er dessuten sprut, støv og støtsikker.

Lenke til kommentar

Takker for tips! Skal kikke litt på nevnte Siemens telefoner også.

Har allerede nevnt 3 aktuelle modeller, så det gir vel en pekepinn på hva slags telefon jeg er ute etter. Men slenger på denne utfylte malen, så kom gjerne med flere innspill :thumbup:

Funksjoner:

-Kalender: ja

-MMS: ja

-GPRS: ja

-WAP: ja

-Kalkulator: ja

-JAVA: nei

-Email klient: nei

-Spill: nei, har xbox :D

Form:

Helst integrert antenne, max størrelse omtrent som SE T630

Skjerm:

-Størrelse på skjerm: min. 128x128 helst mer

Pris

max 2500,-

Diverse:

-Kamera: ja

-Videokamera: nei

-Symbian: nei

-Triband: nei

-Infrarød port: gjerne

-Bluetooth: nei

-Minne: minimum 4-5 MB

-Minnekort?: gjerne

-Polyfoniske ringetoner: ja

-MP3: gjerne

-Radio: gjerne

-Wlan: nei

-3g(UMTS): nei

-Batterilevetid: Viktig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...