AsOsiaL Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Driver og installerer en ny Seagate Barracude 200Gb IDE harddisk, parallell og strøm er kobla på. Når jeg booter win xp og går inn i control panel>>adm. tools>>disk manager, så ser jeg den nye disken (186,31 Unallocated). Alt vel så langt Men når jeg høyreklikker på den så får jeg ikke valget "New partition", får bare velge mellom properties og help. Den er ikke (skal vel heller ikke være) synlig i win.utforsker.. Er sliten og trøtt og skal på jobb om 2 og en halv time.. noen som kan hjelpe meg? P.S! Jumperen på disken står på slave.. hjelp hjælp hjææælp hoho! Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Du kan jo prøve å partisjonere den med Powerquest Partition Magic 8. Er ikke så vant med innebygde partisjonerings/formaterings-verktøy i Windows, men synes PM8 er et fint alternativ (o: Lenke til kommentar
AsOsiaL Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 hoho.. takk for tipset, men det gikk greit læll etter ein reboot aner ikke åffor(!?) cårni avatar forresten :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå