kingkop Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Fatter'n sin PC har litt småfeil som jeg skulle prøve å rette på, men det var ikke så lett.. Skriften på skrivebord, oppgavelinjen, samt vinduer som kommer opp ved spørsmål og installering o.l er så jævlig liten. Når en surfer på internett eller leser et word dokument så er skriftstørrelsen normal. Trodde en kunne forrandre settings i display properties, men det skjer ikke noe da. Er det noen som har et lite råd? Samtidig, så er maskinen plutselig blitt veldig treg i oppstarten og det kommer popups med en gang maskinen er på nett. Er det noe jeg kan slette/sjekke for å bli kvitt dette? Tenkte på å slette alle cookies å se om det hjelper. Skal oxo sjekke add/remove programs for å se om det er noe rart som har installert seg selv... Takke for råd Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Høyreklikk på Desktop->Properties->Appearance Font Size: Velg Normal EDIT: Oj, var det dette du hadde prøvd? Endret 19. august 2004 av Thompzen Lenke til kommentar
kingkop Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Høyreklikk på Desktop->Properties->Appearance Font Size: Velg Normal EDIT: Oj, var det dette du hadde prøvd? Nei, hadde ikke prøvd det. Men tror ikke det kan være det fordi en kan ikke velge "small" fonts, bare normal, large, xtra large... Lenke til kommentar
kingkop Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Hmm..lite hjelp å få her. Kanskje et lite kjent problem dette.. Vel, var å rydda litt på fatter'n sin maskin. Der var det mye rart Jeg måtte slette profilen hans for det var et bilde som la seg over hans skjermbilde som jeg ikke fikk vekk. Deretter slettet jeg 10-15 jallaprogrammer i add/remove programs. Det var et par av dem som var vanskelig, kom opp melding som sa at jeg ikke hadde fullmakt til å slette og ba meg kontakte administrator...vel jeg VAR administrator, så dette er noe piss. Er et program jeg ikke får slettet pga dette. Fikk justert litt, men skriften jeg beskriver i starten på tråden er xtra små ennda. Ingen som vet noe om det?? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Du kan jo prøve å gjøre dette: Høyreklikk på desktopen --> Properties --> Settings --> .. og på screen resulution tar du mindre ... da blir ikke bare teksten større men også ikonene og alt ... kanskje ikke det du vil men du kan jo prøve og se ossen det blir. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Høyreklikk på Desktop->Properties->Appearance Font Size: Velg Normal EDIT: Oj, var det dette du hadde prøvd? Nei, hadde ikke prøvd det. Men tror ikke det kan være det fordi en kan ikke velge "small" fonts, bare normal, large, xtra large... Kanskje "normal" er smått da Har du prøvd å stille den høyere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå