Deuce Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hei! Har en kamerat som er en ivrig spiller, han spiller FarCry, CM 03/04, Battlefield++ Han har funnet ut at hans 11 år gamle skjerm, begynner å svikte. :!: Derfor skal han ha en 17" LCD skjerm grunnet plassbesparende og tilnermet like gode i spill (Nydelig design også) Dog dyrere, men veldig bra de nye skjermene til NEC, Iyama, Eizo, ++ Har sett på Iyamaen med en responstid på ca 12 ms. Samsung er også innen sikte, NEC og Eizo virker veldig bra. Skjermen skal brukes til: MYE spill. Windows bruk, Internett ++ Så valget står mellom NEC, Iyama, Samsung,Eizo. Skjermen må helst ikke overstige 4500kr mulig han kan strekke seg til 4800kr hvis det blir mye bedre av det. Så legg inn erfaringer folkens! Tusen takk for svar! PS. Han er ikke så veldig kresen på skjerm, men minst mulig eetterselp i spill og den kan gjerne være svart! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Har NEC 1760NX og er kjempefornøyd sammen med flere andre brukere her på forumet! LCD-eksperten her på hw.no, Øyvind Dahle, anbefaler også denne skjermen som han har testet HER Lenke til kommentar
Magnus_2 Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hei er veldigt godt fornøyd med min Nec 1760NX vil anbefale den. Lenke til kommentar
bender Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg har testet flere flatskjermer, ikke Ilyamaen dessverre....men Ilyen har fått mye positiv omtale på nettet (tomshardware). Men det merket som jeg er mest fornøyd med er Hitachi serien 174 og 175 serien. Meget bra responstid bl.a. Men det er en LCD jeg skulle likt å teste og det er denne: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=9248 Noen som vet hvem som produserer denne el-hondo skjermen? Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Det ble NEC 1760NX håper den er bra da! Tusen takk for all hjelp folkens!! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg for min del ville heller kjøpt Samsung SyncMaster 710N, like bra omtrent i bildekvalitet, og koster 3600.. Ikke DVI dog, men ellers superknall! Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 go NEC1760NX Bra skjerm det Men har hørt at mange som har kjøpt fra Netshop i det siste har fått skjermer med en ekkel kontrast, dvs at den øverste halvdelen ikke er lik den andre Men ellers er det en fin skjerm, DVI må man ha da Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 go NEC1760NX Bra skjerm det Men har hørt at mange som har kjøpt fra Netshop i det siste har fått skjermer med en ekkel kontrast, dvs at den øverste halvdelen ikke er lik den andre Men ellers er det en fin skjerm, DVI må man ha da Huff da, bestilte der jeg også Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 NEC 1760NX skjermen var meget bra den, eneste minuset er at det ikke følger med DVI kabel til den. (Noe som også stod på websida.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå