enmannen Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Har akkurat anbefalt en kamerat og bestille NGT. Det ble gjort, men dagen etterpå hadde NGT startet en høstkampanje som er mye gunstigere for førstegangsbestillere. Han ønsker selvfølgelig dette tilbudet og sendte mail til NGT, men fikk negativt svar. Det jeg lurer på er om angrefristloven gjelder i dette tilfellet? (slik at man angrer bestillingen og bestiller på nytt senere) Jeg mener ivertfall det (fordi det er på en måte fjernhandel). Noen som vet sikkert? Vil påstå NGT opptrer dumt i dette tilfellet hvis det er bare for kunden å angre bestillingen og deretter bestille på nytt. De gjør det jo bare mer tungvint for seg selv. EDIT: Jeg leste på NGT sine sider under angrerett at man kan gå fra bestillingen innen 14 dager uten grunn.. Så da er det ikke noe problem. Endret 19. august 2004 av enmannen Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Har akkurat anbefalt en kamerat og bestille NGT. Det ble gjort, men dagen etterpå hadde NGT startet en høstkampanje som er mye gunstigere for førstegangsbestillere. Han ønsker selvfølgelig dette tilbudet og sendte mail til NGT, men fikk negativt svar. Det jeg lurer på er om angrefristloven gjelder i dette tilfellet? (slik at man angrer bestillingen og bestiller på nytt senere) Jeg mener ivertfall det (fordi det er på en måte fjernhandel). Noen som vet sikkert? Vil påstå NGT opptrer dumt i dette tilfellet hvis det er bare for kunden å angre bestillingen og deretter bestille på nytt. De gjør det jo bare mer tungvint for seg selv. EDIT: Jeg leste på NGT sine sider under angrerett at man kan gå fra bestillingen innen 14 dager uten grunn.. Så da er det ikke noe problem. Jeg gjorde det samme.. hadde bestilt adsl fra ngt, men så fant jeg plutselig kunne få fra andre bredbåndselskap, som jeg ikke kunne få fra tidligere. Hvis ikke kameraten din har skrevet under på noe avtaler og lignende som har kommet i posten, så skal det ikke være noe problem å avbestille det, det gikk greit for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå