Emerica Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Noen som vet hvor lenge en Sony Ericsson skal lade første gang ??? Lenke til kommentar
Emerica Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 ingen som gidder svare ?? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 står vel om det i et hefte eller slikt noe du fikk med?? sto tydelig hvordan jeg skulle lade min tlf for best resultat, men jeg har da nokia Lenke til kommentar
Algron Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg lader alltid mine nye mobiler i 16-24 timer, den første dagen Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Les i manualen. Der står det sikkert, som er helt logisk: Lad til batteriet er fullt. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Du må være nøye med å bruke batteriet fullt ut på starten, ike lad før det blir helt tomt. Lenke til kommentar
Emerica Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 ja, men leste her http://amobil.no/art.php?artikkelid=5117 om Lithium som er i T610. "Lithium-batterier blir i motsetning til NiMH ikke varme når de lades, og laderen slutter automatisk å tilføre strøm når batteriet er fulladet" Lenke til kommentar
raatass40 Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Dette tema har vært tatt opp maaaaaaaange ganger, les i manualen der står det nok. Jeg for min del lader alltid nye mobiler i 12/20timer. Vet mange har meninger om dette, men ett batteri blir vaffal ikke ødelagt med for mye lading, da dem slutter å lade når det blir fullt, og lader kobler ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå