Christian86 Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hei,leter etter en telefon som har mulighe for mp3 sm ringetone. Vet at V600 og K700i har det, men lurer på hvilke andre som også kan ha det? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Alle med Mp3 spiller kanskje? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 så da vil 6230 fune?=) ps! vriket litt nedlatende, den måte du skrev på.... Lenke til kommentar
molna Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Alle med Mp3 spiller kanskje? Nei. Ikke SX1 eller SL45 f.eks. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg vet at 6600 og 6230 støtter mp3 som ringetone hvertfall, det samme gjør også P900 Men jeg vil ikke anbefale deg 6600, da denne har elendig høytaler. Ellers så har jo da SX1 støtte for wav som ringetone da, det har vel også P800 + et par til Lenke til kommentar
eblth Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 For ikke å glemme 7610! Lenke til kommentar
N-Gage2 Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Nokia N-Gage har mulighet med mp3 som ringetone! Lenke til kommentar
fudun Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Blir deprimert av å se at folk velger tlf på bakgrunn av sånt tull. Den minst nyttige funksjonen disse telefonene har. Har en 6230 sjøl, og klarer meg fint med plain ringelyd og litt vibrering. Er du ute etter en telefon for mp3ringelydens skyld, er vel K700i det rette valget. Her har du ikke minnekort, så da egner egentlig ikke spillern seg til annet enn ringelyd. Stusselig å ikke få plass til en cd engang. Greit at du kan mekke din egen diskre ringelyd på disse, men hvorfor i helge må folk ha de FETESTE topp20 låtene som ringelyd enten det er poly eller mp3 - jæ.... er det uansett. Peace og rosa helikopter FuDun Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Blir deprimert av å se at folk velger tlf på bakgrunn av sånt tull. Den minst nyttige funksjonen disse telefonene har. Har en 6230 sjøl, og klarer meg fint med plain ringelyd og litt vibrering. Er du ute etter en telefon for mp3ringelydens skyld, er vel K700i det rette valget. Her har du ikke minnekort, så da egner egentlig ikke spillern seg til annet enn ringelyd. Stusselig å ikke få plass til en cd engang. Greit at du kan mekke din egen diskre ringelyd på disse, men hvorfor i helge må folk ha de FETESTE topp20 låtene som ringelyd enten det er poly eller mp3 - jæ.... er det uansett. Peace og rosa helikopter FuDun altså, hvis du bruker dette innlegget til å si hva jeg bedømmer en telefon etter, så er du ute på jordet Lenke til kommentar
fudun Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Bare min personlige mening om hvor fett det er med skikkelig 'fete' ringelyder. Jeg skjønner jo at det er akkurat like kult som Temptation Island, får kramper i endetarmen av begge deler. Jeg hadde faktisk heller sett at de slang på en liten metallkant til å åpne flasker med, eller en lommelykt eller noe annet man faktisk kan få bruk for. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 K700i - mp3-ringelyder OG lommelykt. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 Bare min personlige mening om hvor fett det er med skikkelig 'fete' ringelyder. Jeg skjønner jo at det er akkurat like kult som Temptation Island, får kramper i endetarmen av begge deler. Jeg hadde faktisk heller sett at de slang på en liten metallkant til å åpne flasker med, eller en lommelykt eller noe annet man faktisk kan få bruk for. se ingen grunn til å bruke mobilen som øl åpner. Lomelykt kan man få tak i til de fleste SEM mobiler. Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Bare min personlige mening om hvor fett det er med skikkelig 'fete' ringelyder. Jeg skjønner jo at det er akkurat like kult som Temptation Island, får kramper i endetarmen av begge deler. Jeg hadde faktisk heller sett at de slang på en liten metallkant til å åpne flasker med, eller en lommelykt eller noe annet man faktisk kan få bruk for. Kjipt du blir deprimert bare av å lese på et forum. Jeg må innrømme at jeg selv ofte sitter å gråter på andres vegne når jeg leser ting på forumm (selvfølgelig ironi ja). Det som derimot gjør meg mer deprimert er hvordan noen folk overhodet ikke klarer å sette seg inn i andres behov, eller mene at sine egne behov er de viktigste. Regner med at du skjønner hvem jeg sikter til i dette tilfellet. Personlig er jeg helt enig i at real-tones fra sanger o.l. er for masete, og klarer meg selv med en av lydene som fulgte med min 7610. Men jeg godtar likevel når folk har lyst på noe annet enn meg Lenke til kommentar
eblth Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg bruker mp3 som ringetone på min 7610. Men jeg bruker ringetonen fra 1 Ubesvart Anrop og Beverly Hills themen på en gruppe... Så det er liksom ikke en konsert i lomma når telefonen ringer på bussen.... Lenke til kommentar
fudun Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Jeg sa jo at det var min personlige mening. Det er deilig å ha noe å hate. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. august 2004 Forfatter Del Skrevet 26. august 2004 men kan S65 bruke wav,mp3,acc eller true tones? Lenke til kommentar
fudun Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 S 65 Den kan spille wav, men jeg vet ikke om den kan bruke de som ringetoner Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg bruker tilogmed mp3 som meldingslyd (bare et lite klipp)på 7610! Er fra full metal jacket, når han drillsersjanten sier "Who the F*** said that!?" Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Finnes det telefoner som kan spille chiptunes? Ikke svar, "konverter dem til MP3", for det vet jeg er mulig, men pure chiptunes, som xm og mod...osv... Endret 28. august 2004 av resn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå