Spinner109 Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Creative RIVA TNT 2 Ultra vs. ASUS Geforce 2 MX 200/400. Har to maskiner med disse to skjermkortene i. Jeg lurer på hvilket av disse to kortene som er best? Jeg har lagt merke til at RIVA kortet kan ha en ekstremt høy oppløsning (2048x2048), mens GeForce kortet kan kun ha 1600x1200. Begge har TV-UT, hvilken har best TV-UT? Hvilket er best? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 oppløsning er vel et direkte resultat av hvor mye ram du har på kortet? tar jeg feil? når det gjelder rå kraft, ville jeg tro at Geforce2 MX korta er bedre, de er tross alt 2 Generasjoner over TNT2 brikka... når det gjelder TV-Out er det sikkert ikke noen nevneværdig forskjell...men jeg er ikke ekspert så... Lenke til kommentar
steinih Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Du skal har rimelig stor skjerm hvis du skal ha behov for den oppløsningen der! 1600*1200 er mer enn nok... Det bør ikke vere for krevende arbeide heller med noen av de kortene der til at du vil kunne utnytte det met max oppløsning alikevel... GF 2 kortet er best :razz: /steinih :smile: [ Denne Melding var redigert av: steinih på 2002-05-02 23:03 ] Lenke til kommentar
Aderlig Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Det er ikke særlig stor forskjell på TNT2 Ultra og GeForce MX. Den eneste forskjellen er at GeForce'en har raskere og mye mer avanser GPU. (150 MHz @ 200 MHZ) Når det gjelder oppløsing så kan nok begge grafikkortene gi høyere oppløsing enn du noen gang kommer til å få bruk for... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå