Phonix. Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 hva må jeg taste før nr for og så sjult nr? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hvis du bruker Telenor så må du enkelt og greit taste 05000. Dvs. dette er en tilleggstjeneste som operatøren din legger inn... Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 hva må jeg taste før nr for og så sjult nr? samme som på mobil (telenor sitt nett i alle fall) #31#99999999 Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jepp; #31# før nummer virker :-) Lenke til kommentar
So|o Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 hva må jeg taste før nr for og så sjult nr? Det er *31* når man ringer fra analog fasttelefon. Fra ISDN kan man slå av og på nummervisning i menyen på apparatet. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Telenor hadde ihvertfall en gang i tiden sånn at du ringte ett nummer og slo dermed av muligheten til å vise nummer fra fasttelefon. Når det gjelder det som telenor kaller skjult nummer (alså heller ikke oppføring i telefonkatalogen) tar de godt over 700 kroner betalt. Men da er skjult nummer for visning inkludert Lenke til kommentar
So|o Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Telenor hadde ihvertfall en gang i tiden sånn at du ringte ett nummer og slo dermed av muligheten til å vise nummer fra fasttelefon. Når det gjelder det som telenor kaller skjult nummer (alså heller ikke oppføring i telefonkatalogen) tar de godt over 700 kroner betalt. Men da er skjult nummer for visning inkludert Feil ! Det koster ikke noe å reservere seg mot oppføring i katalogen og nummervisning. Hemmelig nr er en annen tjeneste og koster 500. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå