stigs Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hvis denne posten oppfattes som reklame er det bare å slette den! Sikkert mange her inne som har forbanna seg over at det er vanskelig å markedføre gratis uten å bruke bannerbytte, men dette innbar jo store stygge bannere på siden som du ikke har kontroll over utseende på. Pga. dette vil jeg tipse folk om en ny tjeneste: www.t-bex.net helt gratis tekstlinkbytte med 1:1 klikk-ratio. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Tror den vil bli oppfattet som reklame ja Lenke til kommentar
stigs Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 De kan som sagt slette den hvis de syes dette, noe som de nok hadde gjort allikevel. Men dette er ikke noe jeg har noe igjen for, prøver bare å blir kvitt alle disse stygge bannerene som det er hopetall av på forskjellige små-sider rundt om kring. Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Velger å kalle dette folkeopplysning, og flytter det til webdesign. Finner jeg ut at stigs står bak www.t-bex.net blir det pisk Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Med tanke på at dette var stigs sitt første innlegg så er det jo litt merkelig... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Er ikke første forumet jeg ser dette innlegget på disse dager for å si det slik. Men: Ja til tekstlenker. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Med tanke på at dette var stigs sitt første innlegg så er det jo litt merkelig... Så du mener at en som har mindre enn 79 innlegg ikke kan ha rett? Forøvrig er tekstlenker mye bedre en store, stygge bannere, ja. Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hold dere til emnet her. La det være opp til oss å være politi her på forumet, eller diskuter slike saker over PM-er eller andre steder. Lenke til kommentar
RipZ- Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Virker som siden har en del startproblemer. En liten haug med feilmeldinger møter meg på førstesiden. Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Virker som siden har en del startproblemer. En liten haug med feilmeldinger møter meg på førstesiden. Sikkert problemer med at det kom masse trafikk Hadde ingen problemer da tråden ble opprettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå