Co[]V[]bster Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Hehe, her om dagen skulle jeg formatere i fylla.. Var kommet til hell på doom 3 og ville jo gjerne spare på save filene, så jeg fant ut at jeg skulle pakke dem om til .rar Problemet var at jeg var så lur å sette passord på .rar archivet, og det husker jeg jo selvfølgelig ikke nå. Det jeg lurte på er om det finnes en måte å åpne den på uten passord (ett hack progg eller en crack you name it) Litt kjedelig å starte på nytt På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Få noen til å sende deg savegames på mirc mail eller noe da... Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Ingen som vet (vil ikke spørre om andres saves) Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Det er ikke noen her på forumet som kan gi meg ett savegame da? (jeg var i hell - rett etter portalen til hell alltså - vansklighetsgrad: marine) Hadde satt stor pris på dette.. Er litt kjedelig i lengden frem til hell, så må inrømme at jeg ikke har noen som helst lyst til å begynne all over.. Edit: Skriveleif Endret 19. august 2004 av Co[]V[]bster Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Sorry ass men: HAHAHAHA. Jævlig driti ut. Owned! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Det var altså en dårlig fest, med andre ord? Edit: Jankee skrev: Flyttes til doom3 Har vel egentlig ikke noe med Doom 3 å gjøre, men.... Edit: Eller kanskje litt, hvis han er ute etter et savegame fra andre. Endret 20. august 2004 av Rikky Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Først åpner du konsollet (alt+ctrl+|) Så skriver du inn "map game/[navn på brett]" (uten gåseøyne ) map game/alphalabs1 map game/alphalabs2 map game/alphalabs3 map game/alphalabs4 map game/caverns1 map game/caverns2 map game/comm1 map game/commoutside map game/cpu map game/cpuboss map game/delta1 map game/delta2 map game/delta3 map game/delta4 map game/delta5 map game/enpro map game/hell1 map game/hellhole map game/mars_city1 map game/mars_city2 map game/mc_underground map game/monorail M map game/mp/d3dm1 map game/mp/d3dm2 map game/mp/d3dm3 map game/mp/d3dm4 map game/mp/d3dm5 map game/pdas map game/recycling1 map game/recycling2 map game/site3 Du begynner med et ganske tynt utvalg i våpen, så for å utvide skriver du "give weapon_[våpen du vil ha]" Ammo får du ved å skrive "give ammo" Det burde vel holde så du får fullført? Endret 20. august 2004 av C4STOR Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 C4STOR skrev: Først åpner du konsollet (alt+ctrl+|)Så skriver du inn "map game/[navn på brett]" (uten gåseøyne ) map game/alphalabs1 map game/alphalabs2 map game/alphalabs3 map game/alphalabs4 map game/caverns1 map game/caverns2 map game/comm1 map game/commoutside map game/cpu map game/cpuboss map game/delta1 map game/delta2 map game/delta3 map game/delta4 map game/delta5 map game/enpro map game/hell1 map game/hellhole map game/mars_city1 map game/mars_city2 map game/mc_underground map game/monorail M map game/mp/d3dm1 map game/mp/d3dm2 map game/mp/d3dm3 map game/mp/d3dm4 map game/mp/d3dm5 map game/pdas map game/recycling1 map game/recycling2 map game/site3 Du begynner med et ganske tynt utvalg i våpen, så for å utvide skriver du "give weapon_[våpen du vil ha]" Ammo får du ved å skrive "give ammo" Det burde vel holde så du får fullført? Takker! [Var egentlig ikke alkoholisert i det hele tatt, men heller ikke edru, men stoffet tok jeg ikke inn via væske tenk selv ! - så jeg var bare kommet hjem etter en kveld med gutta, og en av gutta bodde hos meg, hadde pcen med - så ble jeg så utrolig "lur" at jeg styra med allt for mye (inkludert passord )] Lenke til kommentar
mago Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Å ha passord på savegame er vel litt paranoid Last ned free trail rar password recovery http://www.handyarchive.com/free/rar-password-recovery/ og gi tilbakemelding om viss du får det til. Endret 20. august 2004 av mago Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 mago skrev: Å ha passord på savegame er vel litt paranoid Last ned free trail rar password recovery http://www.handyarchive.com/free/rar-password-recovery/ og gi tilbakemelding om viss du får det til. Takk takk, men hjalp meg ikke stort... det var en demo av softwaren.. den støtta kun opp til 3 bokstaver/siffer maks i ett passord. måtte betale for å kunne finne lenger passord... (mitt passord var tydeligvis lenger...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå