Ksungam Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 wohoo! får internett på rommet neste mandag, gratuler meg da folkens! :!: :!: :!: Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 [trøttsnakkemodus] åååh, gratulerer [/trøttsnakkemodus] ^Bare fordi jeg er misunnelig Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 wohoo! får internett på rommet neste mandag, gratuler meg da folkens! :!: :!: :!: Det er ikke lurt med tanke på døgnrytmen. Har du merket det? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 wohoo! får internett på rommet neste mandag, gratuler meg da folkens! :!: :!: :!: Det er ikke lurt med tanke på døgnrytmen. Har du merket det? Vel, har stort sett hatt PC med internett så lenge jeg kan huske på rommet mitt, og det fucker opp døgnrytmen til de grader. Er 15 år, og er oppe til 02:00 hver dag. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Har hatt PC på rommet siden jeg var ti, fikk internett da jeg var tretten.. I helgene blir det sent, men har blitt flinkere på hverdagene.. ETTERHVERT.. Tok sin tid.. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 God bless two things: 1: internett på rommet MED star wars galaxies 2: Starter til tredje time i morra Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Har hatt internett på rommet siden 28.8k modem kosta 4300kr... Fikk det da av min fars jobb. Nå er jeg 19, og har det fortsatt. Døgnrytmen er endret til å surfe rundt til 03:00 hver kveld Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Har hatt internett på rommet siden 28.8k modem kosta 4300kr... Fikk det da av min fars jobb. Nå er jeg 19, og har det fortsatt. Døgnrytmen er endret til å surfe rundt til 03:00 hver kveld har du 28.8k modem enda??? stakar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå