Robin B Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Det vil si at 3dfxcool fikk inn 15stk. i går, så nå er det 14 igjen. http://www.3dfxcool.no/ Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Kommer ganske sikkert til å bli en storselger, som den var til R9xxx. Lenke til kommentar
escariot Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Tuft.. gir du tilbakemelding på endring i temp/støy osv? Tror jeg venter litt til jeg ser hvilke 'benefits' det gir.. Escariot Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Skal poste tilbake meldinger, legger forøvrig med en link med bilder til en som har montert det på et Ultra.(Tysk side) http://www.forum-3dcenter.org/vbulletin/sh...04&page=1&pp=20 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Den "bakplata" der luften kommer ut, så ut som den kunne trenge en god runde med dremelen... Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Den "bakplata" der luften kommer ut, så ut som den kunne trenge en god runde med dremelen... Tror jeg skipper den ja... Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 bestilte i går, jeg Det gjorde jeg og, snakket med dem på Tlf en time før de la den ut. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Bare lurer på hvordan jeg skal få av de minste skruene på den plata med bildet over kjøleren. Har ikke så lite skrujern Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Kult Kan ikke tysk, så kan noen som kan tysk si meg hva tempen la seg på og hva lydnivået var? Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Mener å ha lest at max temp ble Ca.68c, støynivået var =0. Det var i et lukket kabinett uten vifter som drar luften inn, bare en ut. Endret 19. august 2004 av Robin B Lenke til kommentar
escariot Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Det han sier som har skrevet den greia er at temperaturen ikke ble vesentlig lavere u/OC. Han har ikke prøvd å OC kortet, siden han ikke finner noen grunn til å gjøre det. Tror jeg leste at han heller ikke har prøvd BIOS bytte, men benytter seg av Gainward BIOSen. Om det har noe å si, vet ikke jeg.. Escariot Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 det er ikke noe å overklokke med,nei. den kjølern var lissom 2mm brei den er for liten syns jeg, så er det ikke kobber heller utifra bildet. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 det er ikke noe å overklokke med,nei. den kjølern var lissom 2mm brei den er for liten syns jeg, så er det ikke kobber heller utifra bildet. Ehh, se litt nærmere? Hele kjerna er jo av kobber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå