freddern Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Hva kan problemet være? Window Me 800Mhz 256RAM TNT2 32MB Skjermkort Når jeg skrur på pc'en så fungerer internett helt fint utenatt hvis jeg åpner en link på en side så henger pc'en litt før et nytt vind dukker opp. Hvis jeg går ut av internett og lar pc'en stå ca. en time så vil ikke explorer vinduet dukke opp uansett hvor mye jeg trykker på ikonet. Hvis jeg trykker Ctrl + Alt + Del så får jeg se at jeg har åpnet explorer fordi det flere ganger i lista står lexplore??. Pc'en min er rundt 4 år gammel og skal snart byttes ut Dette problemet+ henginga beskrevet ovenfor oppstod helt plutselig da explorer klikket og jeg måtte CtrlAlt Del avslutte explorer. (Noe som har skjedd flere ganger uten at dette problemet har oppstått.) Endret 19. august 2004 av freddern Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Da trur eg at problemet ligger i Windows ME Men, du kan jo berre lukka alle dei explorerene som er starta, også prøve og klikke deg inn på nytt ? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Kanskje på tide med en liten reinstallasjon? Lenke til kommentar
freddern Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Denethor : Det har jeg prøvd men fungerer ikke. Gidder ikke og pese mer med denne pc'en før jeg får meg ny. (Skal bare bruke internett til og finne ny pc på forumet her) Endret 19. august 2004 av freddern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå