Gå til innhold

t630 vs v600

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan ikke stemme. Vårt testeksemplar har ingen problemer med å motta bilder fra en T610....

Angående valget ditt, så må du huske at T630 koster en god del mindre mens V600 har mer minne, mulighet for MP3 som ringetoner og en hel del mer. Skjermen er også bedre når det gjelder oppløsning.

Lenke til kommentar
vet virkelig ikke jeg altså... om jeg skal legge så mye penger i en tlf som v600 koster jo omtrent det samme som s65 jo...

og du får jo ikke SÅÅ mye mer på den..hvordan er størrelsen på t630 i forhold til v600 a... tykkelse og alt det der?

er det ingen som har t630 som kan fortelle meg littom hvordan den er i lomma... og de som har v600 om den??

Lenke til kommentar
vet virkelig ikke jeg altså... om jeg skal legge så mye penger i en tlf som v600 koster jo omtrent det samme som s65 jo...

og du får jo ikke SÅÅ mye mer på den..hvordan er størrelsen på t630 i forhold til v600 a... tykkelse og alt det  der?

er det ingen som har t630 som kan fortelle meg littom hvordan den er i lomma... og de som har v600 om den??

det er da minimal forskjell når det gjelder slikt. det vil jo også variere ettersom hvilken bukse du har på deg osv.

Jeg holder fingeren på V600 som den beste i forhold til feks T630

Lenke til kommentar
Amputert Blåtann-funksjon

En annen funksjon som virkelig skiller V600 fra allmuen er Blåtann-støtten, som er noe vi sjelden ser i kamskjells-telefoner. Imidlertid er det ikke særlig mye nyttig man kan gjøre med dette, foruten å bruke trådløse headsett.

Motorola har nemlig fjernet muligheten for å sende både bilder og filer trådløst. Siden V600 heller ikke har en infrarød port, er man tvunget til å sende slikt via dyre MMS-meldinger eller e-post. Da er litt av poenget med Blåtann borte. (Man kan dog motta filer over Blåtann)

Tatt fra Amobils test... Da var det dette jeg hadde hørt om...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...