enden Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 TEST: NEC MultiSync 1960NXi MultiSync-serien fra NEC er etter hvert blitt kjent for god kvalitet. Denne gangen er det en 19-tommer som ifølge ryktene skal bite godt fra seg i spill, som legges under lupen. Les artikkelen her Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Den var litt tykk da, både i dybden og på kanten rundt skjermen, men designet var stilig ellers. Aktuell for mitt neste skjermkjøp. Endret 19. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Så fin ut, men litt for dyr for min pengepung... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Glimrende skjerm, men siden den mangler Pivot-funksjon (dreie 90°) så er den uaktuell for meg. Jeg synes også mangelen på pivot hadde fortjent en minus i konklusjonen. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Bra test Hmmmm Ja jeg får kanskje love meg den til jul siden jeg har en ny 1760NX hehe Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Bra test Hmmmm Ja jeg får kanskje love meg den til jul siden jeg har en ny 1760NX hehe Samme her! Kjøpte den akkurat! Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Glimrende skjerm, men siden den mangler Pivot-funksjon (dreie 90°) så er den uaktuell for meg. Jeg synes også mangelen på pivot hadde fortjent en minus i konklusjonen. Jeg valgte å ikke gi den minus for dette da jeg anser det som en veldig liten bagatell. Når det er såpass lite å hente på å snu 5:4 til 4:5 synes jeg pivot til dels er bortkastede penger. Men det er tatt til etterretning Holger: Den har jo ikke så tykke kanter da. 2cm er ikke stort mer enn de tynneste på markedet, og langt fra de tykkeste. De bare virker så tykke grunnet designet... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Enden: OK, takk for at du sa ifra. Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Når kan en regne med å få 21" LCD med 12ms refresh rate, eller minimalt med ghost'ing ved raske FPS spill Eller ender det med at O-led innhenter LCD her?? Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. august 2004 Forfatter Del Skrevet 20. august 2004 Jeg tror nok at LCD-produsentene klarer å jobbe ned responstiden på større paneler før OLED er på det nivået, men det er nok en stund til enda. Skale jeg være helt ærlig så tror jeg det kommer til å ta lang tid før 21" er standard, hvis det noen gang blir det. Det er grenser for hvor store skjermer folk trenger, og en stor skjerm er et fordyrende element. Derfor velger nok produsentene å legge mer penger i utvikling av mindre paneler enn så lenge. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Er det noe forskjell på 1960NXi og den "gamle" 1960 NX? Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. august 2004 Forfatter Del Skrevet 22. august 2004 Ja, et nytt og mye bedre panel. Den gamle versjonen hadde et VA-panel, mens den nye hr gått over til et raskere IPS-panel. Oppgitt responstid er den samme, men i praksis er effekten stor Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 forskjell på denne og NEC MultiSync LCD1960NXi-BK ? Lenke til kommentar
Giganorm Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Vanlig farge er hvit/sølv, -BK er sort/sølv Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Det er svært vanlig å slenge på en b eller lignende på modellnavnet for å skille de ulike fargene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå